Error 1013 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Op wat moet ik klikken in iReb , want de 3GS staat er namelijk niet bij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op wat moet ik klikken in iReb , want de 3GS staat er namelijk niet bij.
Laatst gewijzigd door jck; 13-12-09 om 20:56. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Stap 1
Je moet je iPhone hiervoor in DFU mode zetten, zodat je in iTunes weer de melding krijgt dat er een iPhone is gedetecteerd welke hersteld moet worden. Stap 2 iTunes afsluiten, iReb opstarten Stap 3 Kies jouw iPhone uit en vervolgens moet je wachten tot het schermpje van je iPhone wit of rood kleurt Stap 4 En de laatste stap is vervolgens om iTunes weer te openen en via SHIFT + Herstel weer te herstellen via de Custom die ik je eerder aanraadde.
Laatst gewijzigd door De Generaal; 13-12-09 om 21:02. |
|
|||
|
|||
Ja de iPhone 3GS staat er helemaal niet bij. Snap het ook niet.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hoe moet ik nu de 1604 fout oplossen ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In recovery mode herstellen krijg ik error : 1604
En in DFU mode herstellen krijg ik error: 1600, 1601 en 1602. Heb het ook al op een andere pc geprobeerd, maar helaas krijg weer dezelfde errors. Is dit nog op te lossen ? Laatst gewijzigd door jck; 14-12-09 om 19:33. |
|
||||
|
||||
Deze combinatie van errors geeft hoogstwaarschijnlijk aan dat er iets mis is gegaan met de baseband-upgrade. Behalve op een iPhone 2G waarop de eigenaar geprobeerd had van 2.x naar 1.1.x te downgraden heb ik dit nog niet eerder gezien, maar het klinkt alsof je behoorlijk pech hebt gehad met het moment van de crash tijdens de update. Je zou nog kunnen proberen via de commandline de baseband chip te flashen en vervolgens opnieuw te herstellen; maar dat is (naast je onfortuinlijke upgrade) meteen ook zo'n beetje de enige manier om je iPhone echt te bricken en is dus voor de gemiddelde gebruiker niet aan te raden. Heb je geen garantie meer?
|
|
|||
|
|||
Heb de bon niet meer ,dus geen garantie. Zou ik dit eventueel met pwnagetool kunnen oplossen ? (was een tip van iemand)
|
|
||||
|
||||
Pwnagetool biedt als resultaat een custom firwmare en die heb je (blijkbaar) al eerder geprobeerd. Daarnaast laat Pwnagetool juist de baseband ongemoeid, dus ook wat dat betreft zal Pwnagetool je geen hulp bieden.
|
|
|||
|
|||
Is er niet iets als iReb alleen dan voor de 3GS?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Meestal helpen ze je toch niet als je geen bon hebt ? Had het toestel gekocht van iemand anders.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De technische details laat ik maar even achterwege maar de kern staat hierin:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PaulDurden; 14-12-09 om 21:32. |
|
|||
|
|||
Lastige situatie.. En wat bedoel je met dat stukje van musclenerd ?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPhone 3GS, met een error 1013 probleem. Als ik hem probeer te herstellen in [wiki=1272]iTunes[/wiki] krijg ik deze foutmelding. Ik hoop dat iemand mij kan helpen of meer info heeft over dit probleem!!?? Alvast bedankt! @JCK Heb je het inmiddels opgelost? het error 1013 probleem met je 3Gs? Laatst gewijzigd door aeger; 19-01-10 om 00:37. |
|
|||
|
|||
Error 1013 op 3gs
Ik heb via iTunes een update naar 4.2 uitgevoerd en kreeg aan het eind van dit proces een foutcode: " De iPhone kan niet worden hersteld. Er geeft zich een onbekende fout voorgedaan (1013).
Ik heb diverse keren een herstel poging gedaan om de 3gs naar de oorspronkelijke instellingen terug te zetten maar krijg deze melding telkens weer. Snap er geen snars van. Wie heeft een oplossing. Groet Edward Wijkamp |
|
|||
|
|||
"Terminal" (osx), Type "sudo nano /etc/hosts" and blockout with # "gs.apple.com"
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Heb een hoop gezeik gehad met mijn eigen Iphone, maar nu heeft me pa een probleem. Hij is zo A-technisch als wat dus moet ik het maar zien op te lossen.. Anyways, ik krijg dus ook met herstellen de 1013 fout ( In recovery mode ). Mocht ik hem via DFU mode herstellen krijg ik fout 1064. Het gaat hier om de Iphone 3gs 32gb. Heb gwn een windows computer( Thuis een windows 7, xp en vista'tje mocht dat nog uitmaken), kan iemand adviseren? Dat met die gs.apple.com kan ik nergens vinden als ik bij hosts kijk, staat er gwn niet bij. Hoor gaarne! Thanks, Edwin. |
Labels |
1013, 3.1, baseband, bootloader, corrupt, error, quickpwn, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1013 error bij 4.3->4.3.1 (geen jailbreak) | boen001 | Jailbreak | 4 | 31-03-11 21:12 |
error 1013 op iphone 4 | v-DEZ | Archief | 3 | 10-01-11 19:27 |
iPhone: iPhone 4 herstel error 1013 | FCU4ever | Jailbreak | 2 | 24-12-10 20:07 |
Windows: iPhone 4 Error 1013 na update naar 4.2.1 | amex | iTunes | 2 | 23-11-10 23:42 |
Error 1013 op iPhone 3GS | aeger | Archief | 1 | 19-01-10 00:24 |
|
|