Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) met de time machine maak je 1x een complete backup, daarna alleen de wijzigingen. maar je kunt altijd die van gisteren, eergisteren of vorige week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met de time machine maak je 1x een complete backup, daarna alleen de wijzigingen. maar je kunt altijd die van gisteren, eergisteren of vorige week terug zetten. een backup van de wijzigingen duurt bij mij ongeveer 2 minuten, merk je niets van. Als je time machine opent kan jezelf aangeven wat je terug wilt zetten. van welke datum en welke bestanden. gewoon in finder aanklikken en time machine doet de rest.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
sorry, mijn reactie 2x gemaild
Laatst gewijzigd door robert2003; 12-08-09 om 23:50. Reden: reactie staat er 2x in |
|
||||
|
||||
ik wilde mijn reactie verwijderen maare ik kan de knop niet vinden
Laatst gewijzigd door Merlin; 13-08-09 om 17:50. |
|
|||
|
|||
Als ik nou een jailbroken iPhone moet herstellen dan is hij daarna weer origineel. Wat nou als ik dan de laatste kopie terug zet, is hij dan weer jailbroken of moet ik dan weer van voren af aan beginnen om hem te jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Dan moet je weer gewoon jailbreaken want die zit niet in de reserve kopie.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone | Scallie | iTunes | 10 | 26-02-12 08:58 |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|