iphone doet het niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik was gisterenavond iRadio aan et luisteren en op Safari met mijn iPhone. tot plots hij crashte en ik eerst het apple logo kreeg en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone doet het niet
ik was gisterenavond iRadio aan et luisteren en op Safari met mijn iPhone.
tot plots hij crashte en ik eerst het apple logo kreeg en plots de iTunes logo en een kabeltje. ik heb firmware 1.1.1 en geunlockt. ik heb hem al op mijn pc aangesloten en hij detecteert een iphone met recovery modus. en iTunes zegt: "iTunes heeft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes. wat kan ik het beste doen om hem te herstellen? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als hij klaar is kun je AppSnapp gebruiken om je iPhone te activeren, hij zal dan nog steeds simlockvrij zijn als het goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn excuses, een familielid van me heeft dit voor mij gekocht & gejailbreaked en ik heb hem vertelt over het probleem, maar hij heeft momenteel geen tijd om dit zelf te herstellen. Daarom dat ik het zelf moet doen maar ik weet echt niet hoe ik er aan moet beginnen heb ik een at&t simkaart voor nodig voor terug te unlocken? Laatst gewijzigd door proXify; 05-01-08 om 02:29. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je op restore drukt, dan selecteer je de firmware die je gedownload hebt. |
|
|||
|
|||
super bedankt dit werkt nog steeds
|
|
||||
|
||||
Een vriend van mij heeft een iPhone 1g ! Het is 1 uit USA.
Hij had de FW1.1.4 en wou hem gister naar fw 2.2.1 uploaden. Hij was klaar met de FW erop te zetten en kon de iPhone uit de comp. halen. En toen was het afgelopen. Eerst kwam er dat hij alleen emergency calls kon uitvoeren. en toen hij de iPhone uitzette kwam het loge dat hij hem aan itunes moest verbinden en als hij dat deed vond itunes de iPhone niet. Wie kan mij helpen om het voor hem te fixen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
iphone doet het niet | benhardorff | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 18:37 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|