Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij zegt hij dat hij hem gejailbreaked heeft. Eerst bleef hij ook hangen op 'waiting for device ' maar net heb ik hem in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij zegt hij dat hij hem gejailbreaked heeft. Eerst bleef hij ook hangen op 'waiting for device ' maar net heb ik hem in de recovery mode gezet en daar pakte hij hem wel!
Nu moet ik alleen mijn telefoon nog activeren.. Dan kan ik hem proberen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu komt ie maar tot "waiting for device" |
|
|||
|
|||
is het nu gelukt of niet?
|
|
|||
|
|||
heb helaas geen tmobile sim.. (dan zit ik volgens mij alsnog met het probleem dat je 3.1.3 niet kunt unlocken) Maar dan kan ik weer verder kijken of ik hem misschien kan downgraden
|
|
|||
|
|||
als het niet eerder is gejailbreakt (op 3.1.2 en shsh files moeten opgeslagen zijn) dan pas kun je downgraden
|
|
||||
|
||||
Is het al mogelijk om de 3Gs met nieuwe bootrom te jailbreake?
Heb een 3Gs van week 47 met 3.1.3 Had daarvoor de 3.1.2 met jailbreak maar omdat cydia vast liep heb ik moeten herstellen met iTunes. |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS FW 3.1.3 jailbreak mogelijk?
Van een leverancier van neverlocked iPhones hoorde ik dat het jailbreaken van een iPhone 3 GS met FW 3.1.3 wel mogelijk is maar na een reboot en/of leeg lopen van de batterij de jailbreak weer ongedaan is.
Klopt dit??? |
|
|||
|
|||
volgens mij wel.
|
|
|||
|
|||
Mocht die te jben zijn zou ik dat graag horen!
|
|
|||
|
|||
Bij mijn phone zei hij dus dat hij geunlocked was (met blackra1n) maar er staat geen cydia op. Betekend dit dan hij nog niet gejailbreaked is?
Mijn phone was eerst gejailbreaked en geunlocked.. cydia enz stond er op. Maar dit heeft iemand anders voor mij allemaal gedaan. Nu weet ik dus niet zeker of de ssh files zijn opgeslagen. Dit wil ik dus kijken.. en dan mogelijk downgrade.. Maar daarvoor heb ik cydia dus weer nodig.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G met abo van T-Mobile. Wegens schade recentelijk een nieuwe opgestuurd gekregen. Omdat ik problemen had met Wi-Fi, geupgrade naar 3.1.3 (dom). Deze iPhone is dus niet eerder gejailbreaked geweest.
Als ik het goed begrijp is er geen optie tot JB voor mij op dit moment he? Unlocken, interesseert me niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk, dat is goed nieuws. Met welke software dan als ik vragen mag? Ik heb blackra1n geprobeerd, 'jailbreak gelukt', blijft vervolgens hangen en na een reboot geen blackra1n app op m'n springboard. Laatst gewijzigd door iPhoneChilly; 15-02-10 om 12:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
op het forum staat een topic over snowbreeze daar vind je alle info |
|
|||
|
|||
"3gs met de nieuwe bootrom alleen niet"
Wordt er aan gewerkt omdit ook voor elkaar te krijgen denken jullie ? |
|
|||
|
|||
Ja, volgens mijn informatie zijn er wel degelijk mensen mee bezig. Maar dan kan op zijn vroegst weken, op zijn laatst maanden duren.
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat er snel een jailbreak komt voor de 3gs nieuwe bootrom
|
|
||||
|
||||
@memo06
ja dat hoop ik ook hoor. heb al van alles geprobeerd maar tevergeefs |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: firmware 4.1 jailbreaken | keesdr | Jailbreak | 1 | 11-12-10 20:26 |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic | danijel-p | Jailbreak | 119 | 30-03-10 12:55 |
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken | aswien | Archief | 1 | 21-11-08 14:11 |
|
|