//

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic

Kan je firmware 3.1.3. jailbreaken? - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net op internet gelezen dat ze 3.1.3 hebben laten crashen. Dat is een goed teken. Ze zijn er druk mee bezig!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 15-02-10, 19:52
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Ik heb net op internet gelezen dat ze 3.1.3 hebben laten crashen. Dat is een goed teken. Ze zijn er druk mee bezig!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 15-02-10, 19:57
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Modbreak:
Een duidelijk overzicht van alle te jailbreaken iPhones/firmwares vind je hier.

  #183  
Oud 15-02-10, 20:49
iPhoneChilly iPhoneChilly is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marsmuziek Bekijk bericht
Jij beweerde toch een paar pagina's terug dat je je iphone 3gs fw 3.1.3 gejailbreaked had dmv blackrain?
Meneer l*lt een beetje uit z'n nek, m'n 3G 3.1.3 zou volgens heb wel met sn0wBreeze te kraken zijn....

@WDS001: Bedankt voor het duidelijke overzicht, ik probeer het nogmaals met redsn0w

Edit: redsn0w werkt perfect, bedankt.

Laatst gewijzigd door iPhoneChilly; 15-02-10 om 21:07.
  #184  
Oud 15-02-10, 21:27
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

En tóch....ken ik 2 mensen met een 3GS (oude bootrom), 3.1.3 (nieuwe baseband) die hun toestel succesvol hebben weten te JB'en. Zie mijn info

Ik raad alleen mensen aan om te wachten. Lekker op 3.1.2 blijven draaien en wachten tot ze een simpele manier hebben bedacht om 3.1.2 te JB'en.
  #185  
Oud 16-02-10, 00:51
Es3GS Es3GS is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Standaard

Heb pas in ontwetenheid een 3 GS 32gb gekocht.Eigenaar vertelde dat ik hem slechts in itunes hoefde aan te melden met een t-mobile kaart. Echter de sim wordt niet geaccepteerd. Nu ik e.e.a lees lijkt het mij dat ik misschien een buitenlandse iphone heb die geupdate is met versie 3.1.3. Maar hoe kom ik erachter, en hoe weet ik nu welke provider/sim-kaart ik moet gebruiken om de iphone aan te melden met itunes. Wie kan mij helpen
  #186  
Oud 16-02-10, 02:58
smoking smoking is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 13
Standaard

heb je er ook een doos bij gekregen daar moet een sticker opziten zoals t-mobile of wat anders als dat niet zo dan zou je inderdaad een buitenlandse hebben kijk zowizo aan de onderkant daar moet die sticker opzitten anders als het wel t-mobile opstaat misschien heb je een veroudere simkaart ff naar de t-mobile winkel en ff je simkaart vernieuwen vergeet niet ff dan je telefoonnummers opslaan op je nieuwe simkaart via een oude telefoon !!!
  #187  
Oud 16-02-10, 23:11
Es3GS Es3GS is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 2
Standaard

Nee, geen doos erbij gekregen. Weet iemand hoe ik kan achterhalen welke provider ik moet hebben. T-mobile heb ik al geprobeerd. Kan het niet via imei-nummer? Zo ja, hoe of waar moet ik dan zijn?
  #188  
Oud 16-02-10, 23:16
smoking smoking is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 13
Standaard

dan heb je het al geen doos dat is vervelend je ken t-mobile bellen of ze het serienummer kunnen nakijken of die bij hun hoort heb je jou simkaart allang had ik je al gevraagt zo ja ken het daar aan liggen en anders zou ik ff via vrienden checken anders die vodafone hebben of kpn of anders zodat je toch weet welke profider je hebt
  #189  
Oud 16-02-10, 23:27
Nielzz Nielzz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 15
Standaard

even ter info, mijn berichten die ik plaatste dat mijn 3.1.3. gejailbreaked is helaas niet waar. Ik heb hem geactiveerd met een tmobile simkaart en helaas geen blackra1n op me scherm(terwijl blackra1n wel aangaf dat hij succesvol gejailbreaked was). Helaas heb ik ook de nieuwe bootrom en een mc model.
Helaas.. dat is dus nog even wachten. Tot die tijd mn oude omnia maar gebruiken (wat een k*t ding!)
  #190  
Oud 17-02-10, 00:56
bjklifatih bjklifatih is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielzz Bekijk bericht
even ter info, mijn berichten die ik plaatste dat mijn 3.1.3. gejailbreaked is helaas niet waar. Ik heb hem geactiveerd met een tmobile simkaart en helaas geen blackra1n op me scherm(terwijl blackra1n wel aangaf dat hij succesvol gejailbreaked was). Helaas heb ik ook de nieuwe bootrom en een mc model.
Helaas.. dat is dus nog even wachten. Tot die tijd mn oude omnia maar gebruiken (wat een k*t ding!)
Wees maar blij met een omnia ik heb hier een gare samsung liggen van de jaren 20 die amper internet heeft waarvoor je wel gewoon dokt (vodafone)
  #191  
Oud 17-02-10, 18:18
tomst80 tomst80 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 15
Standaard

Hallo,
Ik heb een Iphone 3G met een FW: 3.1.3. Nou wil ik graag een jailbreak hebben, maar lees bij de ene dat het kan en de andere niet. Heb via cyda heb ik geen handtekening want daar hebben ze het ook over.
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt.
MvGr. Tom
  #192  
Oud 17-02-10, 19:09
tgstk2's schermafbeelding
tgstk2 tgstk2 is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: het huis waar ik slaap
Berichten: 92
Standaard

ik vond blackrain echt super.... maar ook was/ben een iphone nitwit dus snapte er geen hol van, het youtube filmpje niet goed genoeg bekeken (gebrek aan geduld) ...en hem uitgezet. de volgende dag dus een hoop ellende en hersteld en dus ook geupgrade naar 3.1.3. Ik heb het snow ding gelezen, maar ga me er niet aan branden. Heb wat dingen gekocht via itunes maar weet ook niet of als het mis gaat ik die appl dan nog heb of er weer voor moet dokken.....
maar goed de iphone is echt uber. mn beste mobieltje ooit, smartphone/internet ding
het enige wat ik mis is een flitser. overdag maakt hij echt de mooiste foto's maar savonds moet ik een bouwlamp aanzetten om iets te hebben wat lijkt op een foto.
heb net blackrain nog maar eens geprobeerd en hij gaf aan, dat hij was geJB en alleen maar hoefde te rebooten, maar het blackrain ding kwam niet op mn schermpje dus het zal idd wel nie twerken hoe graag ik ook wil.
ik lees hier elke dag zoveel nieuwe dingen die me echt helemaal geen drol zeggen...
of je push nog werkt enzo??
  #193  
Oud 17-02-10, 20:12
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
En tóch....ken ik 2 mensen met een 3GS (oude bootrom), 3.1.3 (nieuwe baseband) die hun toestel succesvol hebben weten te JB'en. Zie mijn info

Ik raad alleen mensen aan om te wachten. Lekker op 3.1.2 blijven draaien en wachten tot ze een simpele manier hebben bedacht om 3.1.2 te JB'en.
Ik heb het vandaag weer een keer geprobeerd, op een andere PC
Goed Ireb werkt, hij start de iphone opnieuw op als ik op fix recovery... klik..
Maar dan! Na ruim 10 min blijft het scherm hangen op apple logo.

Ik ga weer verder puzzelen
  #194  
Oud 17-02-10, 20:27
ab156's schermafbeelding
ab156 ab156 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: De oudste stad van Nederland
Berichten: 71
Standaard

Nja, het is uitgesloten het is niet te flikken.. Althans bij mijn 3GS 16gb SIMLOCKED 3.1.3 met nieuwste baseband.

Proces z`on paar keer herhaald, uiteindelijk na het herstarten door Ireb kom in het scherm met apple logo, de laatste paar maal start hij uiteindelijk door maar gewoon in 3.1.3.

Ik heb nog ergens hoop, er schoot van de week iets voorbij hier op dit forum: iets met je pc kan de host files niet pakken?

Mijn situatie:
Host files aanwezig , aangepast en wel! (met de jb, cydia nog de backup laten maken) Windows XP !!!!!!
  #195  
Oud 17-02-10, 20:48
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Heb je ook flushdns geprobeerd ? Dus in een DOS box : ipconfig /flushdns

En, je bent een custom FW (3.1.3) erop aan het zetten ?
  #196  
Oud 18-02-10, 15:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab156 Bekijk bericht
Nja, het is uitgesloten het is niet te flikken.. Althans bij mijn 3GS 16gb SIMLOCKED 3.1.3 met nieuwste baseband.

Proces z`on paar keer herhaald, uiteindelijk na het herstarten door Ireb kom in het scherm met apple logo, de laatste paar maal start hij uiteindelijk door maar gewoon in 3.1.3.

Ik heb nog ergens hoop, er schoot van de week iets voorbij hier op dit forum: iets met je pc kan de host files niet pakken?

Mijn situatie:
Host files aanwezig , aangepast en wel! (met de jb, cydia nog de backup laten maken) Windows XP !!!!!!
Ook als de jailbreak gaat lukken ben je nog steeds simlocked, want je hebt de nieuwste baseband.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #197  
Oud 19-02-10, 04:13
goodmen goodmen is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: almere
Berichten: 37
Standaard

jailbreak met redsnow_94 op firmware 313
mmmmmm, ik begrijp hier iets niet en wel als volgt.

ik heb eeb iphone 3G 8GB zonder simlock.

per ongeluk toch naar 3.1.3 geupgrade, jailbreak was niet mogelijk volgens berichten hier, echter heb ik redsnow gebruikt ( en wel verwezen naar de firmware voor 3.1.2 ) redsnow heeft dan ook mijn iphone weer van een jailbreak voorzien.

echter wat ik dus niet snap is waarom ik dan nog steeds in de iphone en in itunes de firmware 3.1.3 vermeld zie staan, en dat de baseband ( modemsoftware ) 05.12.01 ( wat aangeeft dat dit eigenlijk 3.1.3 moet zijn dacht ik , maar bovendien geeft hij aan dat er de versie 3.1.3 ( 7E18) op zit en hier klopt volgens mij toch iets niet dacht ik omdat dit toch moet zijn 7D11. overigens is het model wat ik heb MB489B, en carrie 5.1.

dus eigenlijk zou er toch op zijn minst moeten staan dat het de firmware 3.1.2 betreft aangezien hij met redsnow_094 wel de fimware van 3.1.2 heeft aangesproken.

maar even ter duidelijkheid het maakt voor mij biet uit hoe hij jailbreakt omdat de hele jailbreak in nog geen 10 minuten was gedaan en ik verder geen problemen heb ondervonden sterker nog het ging veel sneller dan met blackra1n waarin ik elek eer in de DFU mode bleef hangen en vaar ik IREB voor heb moeten gebruiken, en bij redsnow_94 nopes, nakkes, nada, deze deed het allemaal zonder die poespas.

dus mijn vraag is dan ook hoe kan dit.

goodmen
  #198  
Oud 19-02-10, 11:44
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

De 3G kan gewoon met Redsn0w gejailbreakt worden zoals je hebt gemerkt. Redsn0w kan echter niet firmware 3.1.3 rechtstreeks aanpakken, dus moet je naar 3.1.2 verwijzen. Daaruit haalt het programma dan wat het nodig heeft om de 3.1.3 op je iPhone aan te passen. Hoe het precies werkt weet ik ook niet, maar dat is in een notendop, hoe het werkt. Jij zit dus gewoon op de nieuwste 3.1.3 firmware, maar dan jailbroken
  #199  
Oud 07-04-10, 20:05
Nick.Boers Nick.Boers is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 35
Standaard

Ik heb van Apple een nieuwe Iphone gekregen nu is de vraag kan ik deze downgrade naar 3.1.2 of niet want er is al zoveel gezegd en gedaan ,

Mvg Nick
  #200  
Oud 08-04-10, 03:29
ferarossi ferarossi is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Waarschijnlijk al veel gesteld maar mijn vrouwtje zou graag een iphone hebben, en ik ben ook van plan om er een nieuwe aan te kopen.

Maar hier de veelgestelde vraag....

Kan een nieuwe iphone 3GS gejailbreakt worden, tethered of untethered...

Kan iemand me daarop antwoorden want er word zoveel gezegd op het forum....ik ga er vanuit dat het een 3.1.3 firmware zal zijn, maar ik stel me vragen bij die boot...

Thanks voor jullie reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: firmware 4.1 jailbreaken keesdr Jailbreak 1 11-12-10 20:26
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic WDS001 Unlock 415 22-06-10 16:11
Alle iDevices: Hulp nodig bij downgraden van firmware 3.1.3 naar 3.1.2 - Verzameltopic danijel-p Jailbreak 119 30-03-10 12:55
Kan mijn Iphone 3g met firmware 2.2 niet jailbreaken aswien Archief 1 21-11-08 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.