Vrijdag release Spirit?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) That Spirit screenshot on the internet is fake. It looks better than that. dit bewijst zijn arogantie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
That Spirit screenshot on the internet is fake. It looks better than that.
dit bewijst zijn arogantie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet en kan hem ook niet vinden de foto
|
|
|||
|
|||
Je vergeet voordelen zoals thema's terminal ssh andere sms en
mail geluidjes. |
|
|||
|
|||
kan niet wachten
|
|
||||
|
||||
Ik kan ook niet w88
|
|
|||
|
|||
Ik kan wel wachten. Ik doe het al tijdje. Heb 3.1.2 wel jb maar tethered.
Zou liefst ook gewoon op 3.1.2 blijven. Werkt spirit alleen op 3.1.3 of ook op3.1.2? Laatst gewijzigd door eentje; 02-05-10 om 22:57. Reden: Onjuiste info in post |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het dan met 3.1.3 en jailbreak op geen enkele manier mogelijk om terug te gaan naar 3.1.2 waarna dan wel een unlock gedaan kan worden?
Fusyband? |
|
|||
|
|||
Als je iphone gejailbreakt is dan kan het met je shsh files. Downgraden van 05.12.01 is helaas niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
Ik versta onder een paar dagen; 2 a 3 dagen..
Kortom de JB zou uit moeten komen in de loop van deze week? bevestiging? Iemand??? |
|
|||
|
|||
Ik denk morgen. Want dan is het maandag (werkdag enz...) Dus laten we het hopen. En het gezegde ''geduld is een schone zaak'' kunnen we even vergeten...
|
|
|||
|
|||
Chronic Dev Team spreekt van volgende week vrijdag, maar goed, zij weten in feite net zo weinig als wij dat doen...
|
|
|||
|
|||
''That Spirit screenshot on the internet is fake. It looks better than that. '' dit staat er op zijn (Comex) twitter, dus deze foto is nep... http://www.brandweek.com/bw/photos/s...rit-iPhone.jpg
|
|
|||
|
|||
Sunday, Funday, regelmatig gebruikt voordat een Jailbreak werd released. Het is op het moment ook erg stil op Comex zijn Twitter dus ik verwacht het eigenlijk vannacht al. Aangezien ze daar nog in de middag zitten van Zondag ;-). Maarja ik kan er ook vet naast zitten hoor.
|
|
|||
|
|||
het gaat om deze screenshot:
|
|
|||
|
|||
De website wordt dus http://www.spiritjb.com
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jb van spirit werkt niet geeft foutmelding c0000005 aan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
waarde Iphone4 na vrijdag | DrDecibel | Koopinformatie Nederland | 21 | 06-08-10 10:08 |
Release 3.0 | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 09-06-09 20:39 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Release FW 2.3 | Guido87 | Archief | 1 | 17-12-08 23:05 |
|
|