Vrijdag release Spirit?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is nog geen nieuwe release datum gegeven toch?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er is nog geen nieuwe release datum gegeven toch?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jongens niet zo zeuren die paar dagen vallen in het niets bij al die maanden
|
|
|||
|
|||
wat een *** verhaal van die comix of comex vogel ze beginnen aardig ongeloofwaardig over te komen
|
|
|||
|
|||
pff, dacht het al wel weer. Eerst iedereen doen geloven en dan afblazen.
|
|
|||
|
|||
Kan ook door druk vanuit Apple zijn, gwn beetje geld geven en contractje laten ondertekenen zodat ze het niet publiceren.. !
Immers Apple heeft er alle belang bij dat er op dit moment geen JB's worden gedaan, anders zouden er meer mensen illegale software installeren waardoor in eerste plaats Apple veel geld misloopt en op de tweede plaats de leveranciers het ook niet zien zitten. Zeker nu ze willen komen met iAd |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is bullshit! Apple zal zichzelf nooit tot zo een laag positie verlagen ;]
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik dat nog veranderen? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zag trouwens dat het 9.0.17 is |
|
|||
|
|||
Kan ik hiermee mijn tel wel overzetten naar 3.1.3, omdat ik soms via t-mobile (met volledig bereik) niet op internet kan. Het helpt wel om de netwerkinstellingen te herstellen, maar dan ben ik mijn verbinding met Wi-Fi thuis kwijt. Dit gebeurt om de haverklap.
Nu werd mij bij navraag gezegd dat het met de bovenstaande firmware beter zou gaan. Dat wilde ik niet, omdat ik mijn jb niet kwijt wil. Vandaag mijn vraag, is dit ook een jb voor 3.1.3?? Ik hoef geen unlock, want het is een tmobile foon. xxx, Rilana |
|
|||
|
|||
ach maak je niet druk ik heb ook en 911 door mijn vrouw ze werkt hard dus niet slaan zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
xxx |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3Gs is nog niet geactiveerd omdat hij een simlock heeft van mobistar dus dan zou deze jailbreak niet werken? Dat staat tenminste in een paar posts hier. Ik weet het niet meer door de vele verschillende verhalen dus het word gewoon afwachten denk ik en dan zien of het werkt..
|
|
||||
|
||||
MObistar is toch Belgie? Die dingen zijn toch simlockvrij omdat koppelverkoop niet mag in Belgie?
|
|
|||
|
|||
Als ik hem restore in itunes moet ik een geldige simcard in de iphone doen. De vodafone simcard is niet geldig dus ik kan hem nu niet activeren. Ik kom nu niet verder dan het itunes logo en de stekker en emergency call.. Maar hier en daar staat dat de jailbreak alleen werkt op een geactiveerde iphone.. Ik weet dus ook niet of hij nou wel of niet werkt bij mij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wijken we niet teveel af van het onderwerp?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
waarde Iphone4 na vrijdag | DrDecibel | Koopinformatie Nederland | 21 | 06-08-10 10:08 |
Release 3.0 | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 09-06-09 20:39 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Release FW 2.3 | Guido87 | Archief | 1 | 17-12-08 23:05 |
|
|