Vrijdag release Spirit?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Best wel. Iemand al nieuws Betreft release?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Best wel.
Iemand al nieuws Betreft release? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het zal vooral wachten zijn, meer kunnen we niet doen.
Al vindt ik dat de JB er nu wel mag aankomen, we zijn al lang genoeg ah wachten, nu mag hij écht wel uitkomen ! |
|
|||
|
|||
We kunnen wel over release datums door blijven gaan maar uiteindelijk kunnen we toch alleen maar wachten.. Gewoon ff lekker genieten van het warme weer en wanneer het zover is staat het vast op de voorpagina van iphoneclub
|
|
|||
|
|||
Ff een puntje van verbetering waar ik vooralsnog geen aanpassing van mede forum leden heb gezien. Spirit is wel een userland jailbreak MAAR niet Safari based! (Dit was wel het geval bij de eerdere versie als ik mij niet vergis...) Daarnaast voor sommige mensen: JB is niet Unlock, aangezien ik dat nog steeds veel gevraagd zie worden.
|
|
|||
|
|||
het ziet er naar uit dat spirit morgen gaat komen bron Apple, iPhone & iPad News | Forums | ModMyi.com ff voordat gaan jailbreaken van de iPad allemaal de shsh file van 3.2 opslaan zodat we weer terug kunnen als er een update komt
|
|||
|
|||
Remember, the point of the spirit delay is to allow time to get SHSH blobs, especially on the 3G iPad. spirit will support:
- all models of iPhone and iPod touch, 3.1.2 and 3.1.3 - both models of iPad, 3.2 You don't need a SHSH blob to jailbreak, but you do need it to restore or downgrade if something goes wrong or you accidentally upgrade. For 3.1.2 (required for blackra1n, etc.), Apple is no longer handing out blobs, but for 3.1.3 and 3.2, you can still get blobs-- and should do so ASAP! To do this, if you are currently jailbroken, just open Cydia; if you are not, I recommend using The Firmware Umbrella Oftewel... |
|
|||
|
|||
And The soap continues
Comex heeft in zijn laatste twitter post getweet: "i never said it will come out tomorrow" Kwade tongen zeggen dat hij misschien wil afwachten tot de internationale iPad releases Bron Apple, iPhone & iPad News | Forums | ModMyi.com ach ja we zien wel |
|
|||
|
|||
kan deze ook op mijn legale unlocked iphone met fw 3.1.3 ??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat die vandaag uitkomt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon wachten tot vrijdag... Comex vergiste zich gewoon een week !
Hoe dan ook, het ding is klaar, hij heeft vooralsnog geen intentie om te wachten totdat 4.0 o.i.d. uit gaat komen, dus de jailbreak laat nooit lang op zich wachten ! *Ik schat toch wel in de komende 7 dagen* Laatst gewijzigd door Jopie89; 01-05-10 om 11:21. |
|
|||
|
|||
Onder een paar dagen versta ik anders toch 2 a 3 dagen
|
|
|||
|
|||
Tjah, dat past natuurlijk binnen het gestelde tijdsbestek, maar in de "jailbreakwereld" is nooit iets zeker m.b.t. tot release date's zo lijkt t wel..
|
|
|||
|
|||
weetje wat ik ga der van uit dat hij gewoon niet meer uitkomt
komt die toch dan is het gewoon een supper meevaller word niet goed van al die hoop (elende) zaaiers dus denk gewoon we zien wel |
|
||||
|
||||
Geen nieuws nog?
|
|
|||
|
|||
ik snap niet dat er maar een stuk of wat mensen zijn die bezig zijn met het jailbreak gebeuren.Andere smartphones pda's etc zijn altijd hele volkstammen bezig.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
waarde Iphone4 na vrijdag | DrDecibel | Koopinformatie Nederland | 21 | 06-08-10 10:08 |
Release 3.0 | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 09-06-09 20:39 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Release FW 2.3 | Guido87 | Archief | 1 | 17-12-08 23:05 |
|
|