Vrijdag release Spirit?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) waarschijnlijk dat je met je telefoon naar een webpage moet gaan en dat ie dan automatisch gejailbreaked word??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk dat je met je telefoon naar een webpage moet gaan en dat ie dan automatisch gejailbreaked word??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aan 'Waarschijnlijk' hebben we niet zoveel aan.
Iemand met een concreet antwoord? |
|
|||
|
|||
Als het via de browser moet dan hebben de mensen die hun niet geactiveerde(locked) iPhone hier dus niks aan...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als we nu allemaal nog wat van het mooie weer genieten en rustig afwachten tot morgen dan zal alles wel duidelijk worden.
|
|
|||
|
|||
Yes eindelijk. Het is jammer dat de unlock nog uitgesteld wordt, maar ja ik moet nog 2 maanden wachten tot ik mijn t-mobile abbonnement kan gebruiken. Het schiet al op. Ik ben al blij dat ik nu dadelijk mijn iphone weer kan jailbreaken. Ben alleen benieuwd of spirit ook met Cydia werkt. We wachten met spanning af tot morgen en genieten nu lekker van het mooie weer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
vrij vertaald: Spirit werkt niet buiten een browser. Maw Spirit werkt alleen in een browser. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Spirit
Gaan we weer
http://www.ihackintosh.com/2010/04/s...k-coming-soon/ Remember the “Spirit” jailbreak we had mentioned a couple of times [check here] [check here] ago? Well, as predicted, release of spirit is just around the corner. Earlier today Comex replied a question regarding “spirit jailbreak release date” answering “Friday” check screenshot #1 below. Needles to mention, Spirit is an all in one jailbreak solution for iPhone 2G / 3G / 3GS, iPad Wi-Fi / iPad 3G, and iPod Touch 1G / 2G / 3G. We talked with chpwn over IRC regarding this friday release fiasco, and he replied release date isn’t confirmed yet but he is working on it and we should prepare for a release anytime. Laatst gewijzigd door lopac42; 29-04-10 om 14:48. Reden: link aangepast, werkte niet ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt. En met blackrain wordt dat ook gedaan. Maar had ergens op een engelse forum gelezen, dat het nog niet zeker cq bekend was of dat ook gebeurde. Ik vond het ook vreemd om te horen maar ja, je weet maar nooit. Ik kan me eerlijk gezegd niets bij voorstellen hoe je via de browser de iphone kunt jailbreaken en dat er ook nog een programma geinstalleerd wordt. Dat het via een programma gaat op je computer oke, maar via safari? Op dat gebied ben ik een leek.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pff, Dus als ik het goed lees is vrijdag niet de release datum. Waarom zet die #$&$&$ dan dat die vrijdag gaat releasen!
|
|
|||
|
|||
zal de nieuwe jailbreak ook werken op 4.0 beta?
|
|
|||
|
|||
Waar haal je dat nu weer vandaan. Als je nu de twitter van comex in de gaten houd/hield dan kon je er uit opmaken dat hij zegt dat spirit vrijdag(morgen dus) releasd.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
waarde Iphone4 na vrijdag | DrDecibel | Koopinformatie Nederland | 21 | 06-08-10 10:08 |
Release 3.0 | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 09-06-09 20:39 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Release FW 2.3 | Guido87 | Archief | 1 | 17-12-08 23:05 |
|
|