Vrijdag release Spirit?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus de nieuwe jailbreak gaat morgen komen? Hij zei op zijn twitter eind deze maan dusja.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus de nieuwe jailbreak gaat morgen komen? Hij zei op zijn twitter eind deze maan dusja..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat weten we niet. Tis elke keer wat anders.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan nu hopen dat hij "dat stukje" van vrijdag ook na komt.
|
|
|||
|
|||
Indeed.. Ik zeg gewoon afwachten en niet gaan hopen(oke misschien stiekem een beetje) dat hij morgen komt. Afwachten maar!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had google translate gebruikt vandaar. Vertaling van het Engels in het Nederlands Geest werkt niet vanuit een browser back on topic maar weer. |
|
|||
|
|||
LOL Nog een nachtje slapen en dan weten we het.
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd hierna na het thunderstorm debakel van vorige week hoop ik nergens meer op.
|
|
|||
|
|||
Vind Spirit iets betrouwbaarder dan Thunderst0rm maar we merken het morgen wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier zit namelijk iemand erg te wachten op een jailbreak met unlock, anders moet ik ook nog een maand wachten! |
|
|||
|
|||
volgens mij kan je direct bij het afsluiten bij t mobile al unlocken als je maar betaald
|
|
|||
|
|||
Iets van een bedrag zou handig zijn? Had gister namelijk een T-mobile dame aan de lijn die kon je alles wel wijs maken.. Viel vast wel wat te regelen, die krijg ik natuurlijk nu nooit meer aan de lijn dezelfde persoon!
|
|
|||
|
|||
ik hoor hier steeds 120,-
anders gebruik eens de zoekfunctie hier die werkt echt goed. iPhone 3G simlock verwijderen bij T-Mobile kost 0 tot 120 euro - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
yahoooo een jailbreak dan kan ik EINDELIJK winterboard eens proberen yahoooooooooooo
en wat is dan de site van Spirit? of gaat dat ook middels een blog?
iphone....helemaal zo gek nog niet. Laatst gewijzigd door WDS001; 29-04-10 om 22:41. Reden: Illegale content verwijderd. |
|
||||
|
||||
ik neem aan dat hier ook wel een linkje zal staan of iig tig topics of hij er wel / niet is en wel/ niet doet
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het in de iphone scene zo triest dat men appjes van 79 eurocent (!) gratis wilt downloaden. Die mensen werken er uren cq dagen aan, maar men vind het belangrijker om meer bier te drinken tijdens het uitgaan dan 79 eurocent te "doneren" aan deze appmakers. Het is mijn 2 cent hierover en is niet persoonlijk bedoelt. Zin 1 wel |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad netjes 100 euro betaald voor tomtom en voor navigon ja. En hoezo zit ik bij die scene? Het is precies wat je zegt ja, gelul eerste klas. Ik gebruik een JB voor SBSettings en Terminal, niet om bij al die wannabee "ík wil alles gratis hebben" scene te horen. En degene die deze JB's uitbrengen hebben ook niet de intentie dat iedereen maar gratis apps gaat zitten downloaden. Hun intentie is dat je de vrijheid hebt over je eigen telefoon, niet om bij een bepaalde scene te zitten die app developers erbij naaien.
Je redenatie "ik heb al genoeg applicaties gekocht" is er ook eentje waarvan ik flink mijn wenkbrauwen van optrek. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd, eindelijk eens de kans om iets nieuws te proberen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
waarde Iphone4 na vrijdag | DrDecibel | Koopinformatie Nederland | 21 | 06-08-10 10:08 |
Release 3.0 | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 09-06-09 20:39 |
Release | jpke | Archief | 1 | 11-01-09 13:30 |
Release FW 2.3 | Guido87 | Archief | 1 | 17-12-08 23:05 |
|
|