jealbreak mislukt, iphone blijft hangen!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heb gisteren een jailbreak gedaan op mijn 3gs 16g, maar toen ik het programma downloade en opende kreeg ik te zien dat iets van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jealbreak mislukt, iphone blijft hangen!!
heb gisteren een jailbreak gedaan op mijn 3gs 16g, maar toen ik het programma downloade en opende kreeg ik te zien dat iets van de asl.dll niet kon worden gevonden? dus iemand gaf mij de tip om hem in C/program files/common files/apple/application support te zetten en dan lukte het wel.
dit maal probeerde ik het nog een keer op die manier, er stond dat de jailbreak nu goed was uitgevoerd en klaar was, en vlak daarna kreeg ik weer te zien dat de asl.dll niet gevonden was! en nu blijft mijn iphone hangen op dat stekkertje met itunes!!!! sinds gisteravond al. als ik hem wil herstellen in itunes kan ik hem alleen herstellen met de 3.1.3 en dat wil ik niet!! er zit ook een simlock op mijn telefoon wat moet ik doen!!!!!!! Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 13:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders heb je een dure iPod.....
|
||||
|
||||
Welke methode gebruik je om te jailbreaken? Spirit? En heb je toevallig Windows Vista of Windows 7?
|
|
|||
|
|||
wat is shsh, ik heb alleen een kopie gemaakt via itunes voordat ik em heb gejailbreaked.
maar als ik op herstellen klik dan zegt hij dat hij hem herteld met 3.1.3 ik ben gewoon naar blackra1n.com gegaan en daar die file gedownload en de stappen gevolgd, vervolgens blijft hij hangen op dat stekker icoontje ik heb windows vista ja ik heb een abbonement er op maar die word pas morgen geactiveerd, vandaar de simlock |
|
||||
|
||||
Dan ben je morgen toch simlockvrij als ik het goed begrijp? Wacht dan gewoon een dagje, zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
volgens mij niet toch, ik heb een t-mobile abbonement afgesloten en die word pas de 25e geactiveerd, op mijn telefoon zit gewoon een simlock
die gaat toch niet ineens weg als die simkaart morgen geactiveerd is?, an zit er toch nog steeds een simlock op en die telefoon werkt dan toch alleen met die t-mobile simkaart? en die simkaart kan toch niet geactiveerd worden op die telefoon als die hele telefoon niet meer werkt? Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 15:30. |
|
|||
|
|||
......iemand?
|
|
||||
|
||||
Als je abbo geactiveerd wordt de 25ste, dan kun je je iPhone gewoon activeren. En als je dadelijk belt met T-mobile heb je toch geen unlock nodig? Dat is alleen nodig als je met een andere provider dan T-mobile wil bellen.
Dus nogmaals, ik zou even wachten met upgraden/jailbreaken tot je abbo geactiveerd is. Dan kun je veilig updaten en met Spirit jailbreaken. Bellen kun je dan (namelijk met je T-mobileabonnement) dus unlock heb je niet nodig. |
|
|||
|
|||
ik had he gejailbreaked omdat ik leuke themas zeg maar erop wou zetten, dus niet voor die simlock zeg maar.
maar 1 ding snap ik niet, die simkaart zit er al in, morgen word hij geactiveerd. maar mijn scherm blijft nu gewoon staan op dat iphone stekkertje als ik hem uit of aan doe...hoe kan mijn telefoon dan netwerk verbinding maken als hij helemaal vastgelopen is? en als hij dat wel doet...moet ik hem dan gewoon herstellen naar 3.1.3...en kan dat dan gewoon zonder dat mijn belfunctie dan helemaal weg is? |
|
||||
|
||||
aangezien je met t-mobile belt en je iphone ook van t-mobile is (dat kan ik uit je uitleg toch opmaken) kan je gerust upgraden naar 3.1.3 want je hebt geen unlock nodig .
dus om het kort te maken als je je iphone gekregen hebt bij t-mobile kan je perfect upgraden naar 3.1.3 en kan je blijven bellen en kan je met spirit een jailbreak uitvoeren . |
|
|||
|
|||
Citaat:
is hij dan van t-mobile? en als hij dat is...dan kan ik gewoon herstellen morgen naar 3.1.3 ook al maakt die telefoon geen verbinding meer met het netwerk van t-mobile( lijkt me sterk als hij is vastgelopen) |
|
||||
|
||||
Zolang je geen unlock van je SIM nodig hebt kun je altijd veilig updaten/herstellen. Het enige dat je verliest is je jailbreak, maar die kan je er met Spirit makkelijk weer op zetten.
Je iPhone staat momenteel in 'recovery mode' (iTunes + stekkertje): zet je iPhone even helemaal uit door tegelijk de Powerknop en de Homeknop ongeveer 10 seconden in te drukken totdat het beeldscherm uitspringt en weer aanspringt. Daarna zou je weer 'iTunes + stekkertje' te zien moeten krijgen, maar dan met de mogelijkheid om 'emergency calls' te maken. Dan kun je hem vervolgens gewoon activeren als je abbo morgen ingaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Luistert wel nauw, die 10 seconden.
Ik zou gewoon in iTunes herstellen naar 3.1.3, ben je er vanaf. Als ik het goed begrijp kon je voor je mislukte jailbreak toch al bellen? Dan zou dat sowieso na een herstel ook kunnen, en zeker morgen als je nieuwe abbo ingaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus gewoon tot morgen wachten totdat hij geactiveerd is en dan herstellen? |
|
||||
|
||||
Ah, oke. Ik zou 'm inderdaad herstellen naar 3.1.3 en dan activeren. Als je abbo morgen ingaat gaat dat activeren dan vanzelf in iTunes als je je iPhone hebt hersteld en aangesloten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry hoor ben echt een noob maar beter teveel vragen stellen dan helemaal geen. heb teminste weer wat geleerd, en wil je hartelijk bedanken voor je uitleg!!!! ik was echt helemaal in paniek toen ik dacht dat ik er een dure ipod van had gemaakt Laatst gewijzigd door miss_cutie; 24-05-10 om 17:16. |
|
||||
|
||||
Nu herstellen of morgen, maakt niet zoveel uit. Je kunt er niets mee totdat je abbo van T-mobile morgen geactiveerd is.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
vastgelopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone blijft hangen ? | Tijgertje! | iPhone algemeen | 6 | 07-03-12 16:47 |
iPhone blijft hangen! | Blondie | iPhone algemeen | 3 | 01-04-10 20:34 |
iPhone blijft hangen | El Nino | Archief | 3 | 07-04-09 23:32 |
HELP iPhone blijft hangen.. | Cmdaulnis | iPhone algemeen | 9 | 30-10-08 09:11 |
Iphone blijft hangen | kaspar | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 15:14 |
|
|