downgraden 4.0.2 naar 4.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 ik heb dit niet uitgeprobeerd maar je kunt hier nog ff naar kijken: Downgrade iPhone 4, 3GS from iOS 4.0.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
downgrade 4.02 naar 4.01 probleem
Hallo,
Gisteren heb ik perongeluk mijn iPhone 3GS geupdate naar 4.0.2. Nu wil ik hem weer downgrade naar 4.0.1. Wat doe ik verkeerd? http://www.pax7.nl/iPhone.jpg Bedankt, Danny |
|
||||
|
||||
Dat is hier al in meerdere draadjes aan bod gekomen.
|
|
|||
|
|||
Kan je mij een link geven van een topic waar dit behandeld is, kan namelijk niks vinden..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb verder geen ervaring met SHSH-files. Maar ik heb vanmiddag mijn iPhone 4 binnengekregen (helaas op 4.0.2), maar heb voor mijn oude 3GS wel de SHSH files gesaved. Dit gaat zeker niet werken om dit voor de iPhone 4 te gebruiken.
Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nee gaat nie werke nie |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dezelfde probleem met mijn 3gs, ik weet niet waarvoor de shsh inhoud maar kan ik de shsh van iemand anders gebruiken?
en lukt het downgrade nu wel? ik denk dat de itunes gehackt moet worden dus die beveiliging eraf zodat we probleem loos kunnen downgraden. |
|
|||
|
|||
hack jij itunes dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe heb jij dit gedaan zonder shsh blobs? link?
|
|
|||
|
|||
Wat is shsh of blobs??
|
|
|||
|
|||
Mag ik vragen wat baseband 01.56 te maken heeft met jailbreak?
Als ik upgrade uitvoer naar 4.0.2 blijft modem firmware 01.56 kan ik dan nog steeds downgrade doen? |
|
|||
|
|||
Ik heb het zonder shsh gedaan op mijn 3GS volgens de eerder geplaatste link.
|
|
|||
|
|||
heeft niks te maken met jailbreak maar wel met unlock. Als je terug wilt naar 4.0.1 moet je je SHSH gegevens zijn opgeslagen. Wat dat zijn kun je op google of op iphoneclub genoeg lezen. Zonder SHSH kan je niet terug omdat 4.0.1 niet meer gesigneerd wordt door apple.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit met het activeren probleem zou iemand mij hiermee kunnen helpen?? ik heb zelf verschillende simkaarten geprobeerd maar geen succes ik ben vandaag naar een telefoon zaak gegaan en daar hadden ze zown witte simkaart(GEEN Rebel simcard!) tevens ook te koop voor 10euro, die erin gedaan daar te plekke maar geen resultaat de verkoper zei dat ik die wel eerst moest aansluiten op itunes. Ik heb het niet gekocht omdat ik die simkaart niet vertrouwden omdat het alleen een witte simkaart was en met stift Iphone erop geschreven. |
|
|||
|
|||
Ik heb een 'PayAsYouGo' kaartje erin gedaan, van de provider waar de iPhone plotseling op gelocked was (in mijn geval O2). Dan werkt het activeren tenminste.
Heb vandaag bericht gehad, dat ik in wachtrij sta om de unlock software te onvangen. Ben benieuwd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden 4.2.1 naar 4.1 | Gravious | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 10:58 |
downgraden naar 3.1.3/3.1.2/3.1/3.0 | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 23:27 |
iPod touch: downgraden 4.0 naar 3.1.2 | lennardude | Jailbreak | 7 | 10-09-10 10:54 |
3.0 Downgraden naar 2.2.1 | Gkidstyle | Archief | 3 | 25-06-09 23:33 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|