downgraden 4.0.2 naar 4.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Ik heb een 'PayAsYouGo' kaartje erin gedaan, van de provider waar de iPhone plotseling op gelocked was (in mijn geval ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
MOET die van mij ook jailbreaken om te unlocken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier: iPhone Unlock UK - 1 Click iPhone 3G/3GS iOS 4 Software Unlock guaranteed een oplossing gekocht.
Volgens mij is JB niet noodzakelijk voor een unlock. Ik wil alleen een unlock en blijf lekker bij Apple in Jail! |
|
|||
|
|||
Lol, dat je zo simpel bent om daar in te trappen ongelofelijk
|
|
|||
|
|||
Ben blij dat ik jou blij maak! Fijn leedvermaak toegewenst...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry, maar er wordt van ALLE kanten gewaarschuwd voor dit soort praktijken en nog trappen mensen er te vaak in, waardoor zulke louche personen/"bedrijven" bakken geld verdienen. Ze wachten gewoon tot de unlock en jailbreak uitkomt van het Dev Team en gaan daar dan mee aan de haal en vragen er geld voor
|
|
|||
|
|||
www.imeiunlock.nl werkt wel! heb er zelf ervaringen mee!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat dat betreft zijn de bedrijfjes die als onderhandelaar tussen de klant en de provider een officiële unlock regelen, toch beter. |
|
|||
|
|||
Net het bericht gekregen dat IMEIunlock.nl het niet voor elkaar krijgt...
|
|
|||
|
|||
Krijg je je geld wel terug hoop ik?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone4 O2
Helaas is de iPhone 4 van O2 momenteel niet simlock vrij te maken.
Wij hopen dat dit snel weer tot onze mogelijkheden behoort. imeiunlock.nl iPhone t-mobile werkt nog steeds evenals iPhone 3, 3GS van O2 en meer. |
|
|||
|
|||
Blijkbaar geeft O2 op dit moment geen enkele unlock code af voor de iPhone 4, ook niet tegen betaling. Of ze vragen zo absurd veel dat imeiunlock het niet meer voor €85 kan aanbieden.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden 4.2.1 naar 4.1 | Gravious | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 10:58 |
downgraden naar 3.1.3/3.1.2/3.1/3.0 | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 23:27 |
iPod touch: downgraden 4.0 naar 3.1.2 | lennardude | Jailbreak | 7 | 10-09-10 10:54 |
3.0 Downgraden naar 2.2.1 | Gkidstyle | Archief | 3 | 25-06-09 23:33 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|