downgraden 4.0.2 naar 4.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Squirrel61 Voor zover ik kan nagaan zijn het geen oplichters maar werken ze als tussenpersoon tussen de klant en de provider. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan het mis hebben maar goed.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Begrepen dat vandaag om 18:00 uur GMT Apple met een update 4.1 komt. Dat zou betekenen dat 4.02 slachtoffers aan de slag kunnen...
Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 01-09-10 om 17:10. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je het inderdaad mis hebt. Als je kijkt naar de officiële unlock instructies van T-Mobile en de instructies die deze gasten geven voor de iPhone, dan zie ik geen verschil. Dus het moet een officiële unlock zijn, waarvoor zij dan als tussenpersoon bemiddelen. Je weet eigenlijk ook wel dat iedere andere unlock-methode niet update-proof is.
Overigens heb ik nu m'n unlock eraf gehaald omdat gisteren m'n T-Mobile abo actief is geworden. Ben benieuwd of er iets merkbaar is mbt. het stroomverbruik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een forummer heeft me aan O2 sim geholpen...
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb het besteld via imeiunlock.nk en gisteravond me code viq itunes gekregen. Iphone is nu definitief simlock vrij dus kan het iedereen aanraden!
|
|
|||
|
|||
Tja, als je vast zit op 4.0.2 en simlock en je wilt niet wachten op 4.1 en een eventuele jailbreak daarvan (overigens zal daar ook wel weer een baseband update in zitten die de huidige unlock onbruikbaar maakt) dan is dit zeker een optie. Maar wel een dure...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Valt qua prijs toch wel mee. Ze vragen 85 euro voor een unlock. TM vraagt er 120 voor de eerste 3 maanden, daarna nog eens 3 maanden 90 euro.
Ik ga dit ook maar eens doen, was het toch al van plan bij TM. |
|
|||
|
|||
ik zit met hetzelfde probleem, ik heb een iphone 4 gekocht in amerika,
gejailbreaked unlocked, maar nu ben'k zo stom geweest van em te upgraden tot 4.0.2. kheb ook al vanalles geprobeerd, via itunes 4.0.1 te downgraden, altijd foutmelding. nu maar wachten op een jailbreak zkr? kheb gelezen op de site van apple dat de 4.1 er 8 september komt. |
|
|||
|
|||
ja, word helaas afwachten. maar ik zou hem 8 september niet gelijk update als ik jou was eerst even wachten tot de jailbreak definitief uit is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, het kost wat, maar je krijgt ook wat! |
|
|||
|
|||
Jailbreakme
Hallo Mensen,
Ik heb een update gedaan naar 4.0.2. Ik heb begrepen dat je dan jailbreakme niet kunnen downloaden. Ik zou dan naar 4.0.1 moeten gaan. Hoe zou ik dat kunnen regelen? Een volgende vraag, is het niet mogelijk wanneer de update 4.2 komt, jailbreakme dan te downloaden, of is het zo dat het alleen met 4.0.1 werkt. Ik hoop op jullie reacties. Mvg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kheb al alles geprobeerd. heeft iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Beste Mete87 en kobe.p, zoals jullie in deze discussie kunnen lezen als je hem vanaf pagina 1 leest, zit je waarschijnlijk gevangen op 4.0.2. Je zou de methode kunnen proberen waarnaar ik eerder verwezen heb, het schijnt dat toch best wel veel mensen hier succes mee hebben. Maar het is hit-and-miss, oftewel de kans is groot dat het niet werkt.
Waarschijnlijk zit er niets anders op dan te wachten totdat er een nieuwe jailbreak voor een toekomstige firmware wordt uitgebracht. Ik gok op de 4.2, die later dit jaar uitkomt en niet de 4.1 die volgende week komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de code ook besteld bij imeiunlock maar is nu 5 dagen geleden en tot nu toe niets gehoord. |
|
|||
|
|||
Ik heb twee ijzers in het vuur, maar voorlopig zit ik naar de vlammen te staren...
Ik heb die EMEI-boys ingeschakeld (No Cure No Pay) én 'de' oplossing gekocht bij UnlockUK.com. Die zeggen nu dat ze me de 8e de oplossing mailen. Ik hou m'n adem in! |
|
|||
|
|||
hiihii gewoon afwachten
|
|
|||
|
|||
ik heb dit niet uitgeprobeerd maar je kunt hier nog ff naar kijken:
Downgrade iPhone 4, 3GS from iOS 4.0.2 to 4.0.1 Without SHSH Blobs Saved [Guide] | VNMAGIC Team |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden 4.2.1 naar 4.1 | Gravious | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 10:58 |
downgraden naar 3.1.3/3.1.2/3.1/3.0 | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 2 | 13-11-10 23:27 |
iPod touch: downgraden 4.0 naar 3.1.2 | lennardude | Jailbreak | 7 | 10-09-10 10:54 |
3.0 Downgraden naar 2.2.1 | Gkidstyle | Archief | 3 | 25-06-09 23:33 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|