Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wmtools45 Mijn ervaringen zijn positief op 1 essentieel onderdeel: de belfunctie is verdwenen! De fysieke knop van Telefoon is weg!. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn 3G voelt een stuk sneller aan, ben benieuwd hoe die het volhoudt! |
|
||||
|
||||
VRAAGJE:
Ik heb een 3G, IOS 3.1.3, jailbreak via Redsnow MAC. Nu wil ik graag IOS 4.1 er op zetten, en dan opnieuw jailbreaken. (Ik neem aan dat de iPhone er niet veel slechter/trager van word ??) Doe ik het goed als volgt: Via iTunes updaten naar IOS 4.1, mijn instellingen terug laten zetten. Dan zou hij normaal moeten werken, toch ? En al m'n instellingen en sms-jes zitten er nog op. En dan de jailbreak doen mbv redsn0w_mac_0.9.6b1 En dan zou alles weer goed moeten zijn, zeg ik dat goed ?? Graag iemand reactie hier op, alvast bedankt !!!
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu weet gejailbreakt en heb m'n telefoon app nog. vorige keer had ik hem ook nog in het begin en was ie ineens weg, maar nu is hij er dus nog. hopen dat hij niet verdwijnt! |
|
|||
|
|||
mijn ervaring is dat 4.0 ONTZETTEND traag werkte en dat 4.1 weer een stuk prettiger werkt. Vergeleken met 3.x kan ik niet zeggen of het sneller is of trager. In ieder geval ben ik er tevreden over. in ieder geval jammer dat ze die iphone4 niet weg geven...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende probleem:
Mijn Iphone 3g met Itunes geupdate naar IOS4.1. vervolgens met Redsn0w volgens de handleiding IOS4.0 geselecteerd en de jailbreak laten uitvoeren. Op de Iphone verschijnt het beeld dat de jailbreak wordt uitgevoerd. En dan komt de melding in beeld dat redsnow stopped working... Wat kan ik hieraan doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met de nieuwste versie van redsn0w hoef je hem niet meer naar de 4.0 firmware te sturen. Dus gewoon via iTunes naar 4.1 herstellen en in de nieuwste versie van redsn0w de firmware van 4.1 selecteren. Waarschijnlijk werkt het dan wel. |
|
|||
|
|||
Ik ga het vanavond gelijk proberen, dank voor de reactie.
|
|
||||
|
||||
ik heb de laatste paar keer mijn iphone gejailbreaken met custom FW.
wat ik hier prettig aan vind is dat ik niet eerst hoef te updaten via itunes want wanneer je jailbreak mislukt zit je anders vast aan de update. toch wil ik niet langer wachten op de custom FW. ik heb alle post doorgelezen en wat vragen. hoe zit het met het telefoon icoon dat verdwijnt? waardoor komt het, hoe kan ik het voorkomen? ik heb een 3g op 4.0.1 max OS X geen unlock nodig |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want met deze versie ben ik mijn telefoonfunctie verloren, maar ik geef m nog 1 kans. Ben nu bezig met JB |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat ik niet helemaal snap , ik ben nu bezig met redsnow WAAR KAN IK NOU DIE IPSW DOWNLOADEN om te kunnen browse doen en verder te kunnen gaan met redsnow??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks gedaan. maar nu kan ik niet bellen met me iphone. het zit heel de tijd zoeken en bij instellingen heb ik die optie ook nie meer om provider te kunne kiezen . hoe kan dat nou? |
|
|||
|
|||
Draait inmiddels! Alleen Wi-Fi werkt niet...
|
|
|||
|
|||
Na een week vol crashes en te weinig geheugen om navigon te kunnen gebruiken heb ik met pijn in t hart afscheid genomen van m'n jailbreak. Hij lijkt nu veel beter te draaien. Wel raar zo'n iPhone zonder jb. Net of ie niet af is...
|
|
||||
|
||||
Dan heb je dus waarschijnlijk niet de versie uit mijn post gebruikt. Daar zit die bug, die in oudere versies wel zat, niet meer in.
|
Labels |
jailbreak ios 4.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|