Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) met redsnow. gewoon tutorial volgen en het ging als een trein....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met redsnow. gewoon tutorial volgen en het ging als een trein.
Laatst gewijzigd door WDS001; 14-10-10 om 21:55. Reden: Daar gaan we het niet over hebben ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja maar jij heb een iphone, met de ipod gaat het niet :S
|
|
|||
|
|||
als ik .ipsw file download voor me iTouch dan krijg ik heel veel bestanden,
wat kan ik hieraan doen ? |
|
|||
|
|||
Klopt dat is een fout, sommige ispw bestanden zijn niet te downloaden, hij geeft dan inderdaad verkeerde bestanden aan.
Via firebunks.de (ofzoiets) kan je 3.1.2 wel downloaden in het goede bestand (ispw) hoe het kan dat sommige niet kunnen is mij ook een raadsel. |
|
|||
|
|||
Geweldig!! Mij is het gelukt bij touch 2g 4.1..
Ik weet niet zoveel van pc's maar dit was overduidelijk makkelijk en het lukte in een keer.. Ik wou het zelf eens proberen nadat ik lekker slim was geweest om mijn gejailbreakte ipod te updaten.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welk progje? |
|
|||
|
|||
Nee mb, met redsnow die staat aangegeven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
rename tot ispw en je bent klaar. |
|
|||
|
|||
hoe dan? stappen?
|
|
|||
|
|||
Die stappen staan in dit topic beschreven, op pagina 1
|
|
||||
|
||||
Gisteren m'n iPhone 3G naar 4.1 gebracht, ging prima
Daarna met redsn0w de JB uitgevoerd, no problemo Tijdens opstarten van Cydia begon het beeld te knipperen, maar dit is opgelost na de updates. Vanmorgen m'n Cydia apps weer geïnstalleerd, samen met zToggle. Daarna in zToggle de 'background' functionaliteit aangezet, wat resulteerde in een constant respringende iPhone. Na 4 keer ging ie in de reboot, nu ben ik m'n bel-icoon kwijt.. -edit- batterijpercentage is ook weg. Wordt vanavond een restore.. Laatst gewijzigd door Kars81; 15-10-10 om 12:19. |
|
|||
|
|||
als ik die 3 belangrijke stappen heb gedaan, dan zegt hij uplead ramdisk maar daarna zegt windows: this program has stopped working, en op het screen van mijn iphone blijft staan: downloading jailbreak data... weet iemand wat ik nu moet doen, of gewoon wachten?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Krijg ik, in WinXP. Beetje hetzelfde al hierboven eik dus... |
|
|||
|
|||
Beste Iphoneclubbers,
Ik heb mijn Iphone gejailbreaked met redsn0w 0.9.6.1b Alles is vlekkeloos verlopen. Echter heb ik nu netwerk problemen. Wi-Fi doet het gewoon. Ik heb echter geen internet meer, 3g en het " gewone" trage netwerk doen het niet meer. Dit is erg vervelend en ik kan er nergens iets over vinden. Hebben meer mensen hier problemen mee en zijn er eventueel oplossingen? Bij voorbaat dank. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Run redsn0w wel vanaf de c:\ schijf. Citaat:
Anders via iTunes herstellen en opnieuw JB'en. |
|
|||
|
|||
bedankt man, haha dat ik dat vergeten was! gewoon ff netwerk instellingen herstellen.
|
|
|||
|
|||
het is gelukt, danku
|
|
|||
|
|||
Hatsikidee, toch wel handig die handleiding..
**toch krijg ik het elke keer weer benauwd als mijn iphone in dfu mode wordt gezet** |
Labels |
jailbreak ios 4.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|