Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al mensen die de jailbreak hebben geprobeerd via de nieuwe redsn0w 0.9.6b1 voor de iPod Touch 2gen MC Model? Het is een tethered ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsn0w 0.9.6b1 ipod touch 2G MC
Zijn er al mensen die de jailbreak hebben geprobeerd via de nieuwe redsn0w 0.9.6b1 voor de iPod Touch 2gen MC Model?
Het is een tethered jailbreak. Voor de mensen die hem al gedaan hebben: Werkt die goed? zonder fouten of gevaren die er aan vast zitten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet wel eerst de nodige update`s downloaden eer het allemaal goed werkt. PS,je kunt de ipod ook al van te voren in dfu mode zetten, dan gaat het proces vanzelf door als het op het punt is aan gekomen waar wordt gesteld dat je `m in dfu mode moet zetten. |
|
|||
|
|||
oh oke handige tip
Maar bij mij lukt alles tot dat er komt te staan: ''Waiting for reboot'' heb er geen raad mee heb alles al geprobeerd. Iemand de gouden tip voor deze bug/probleem in Redsn0w 0.9.6b1? Gebruik btw een ipod touch 2g ios 4.1 mc model |
|
|||
|
|||
Citaat:
En vervolgens bij optie`s laten zoals het al staat. |
|
|||
|
|||
ja heb op ''ja'' gedrukt
Maar het ''waiting for reboot'' schermpje blijft er maar staan. Heb alles geprobeerd> De usb in een andere poort steken. Hem meerdere malen ge-unplugged en ge-plugged. iRecovery geprobeerd Niks lukte. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had ik ook dat ipod niet herkend werd omdat hij samen met een usb stick op een usb hub zat. toen hij apart op een "vaste" poort zat werdt hij herkend. In je profiel staat: fw 4.0 je hebt `m nu toch wel op 4.1 staan? Ik krijg de ipod niet gejailbreakt als er 4.0 op staat en ik `m wil jben met 4.1 Zoniet dan kan ik van hier uit niets bedenken. of je moet even wachten op volgende limera1n die vandaag is uitgebracht. huidige is nog NIET voor jouw ipod 2 gen. Er staat nl.: Ondersteuning voor de 2e generatie iPod touch met modelnummer MC zal nog volgen Maar dat zal dan meestal ook niet lang duren. Laatst gewijzigd door smittie-4; 10-10-10 om 15:37. |
|
|||
|
|||
ja heb hem nu op fw 4.1 staan verander me profile wel ff.
oke dan wacht ik wel op lima. ik hoop wel dat die bug in redsn0w snel verholpen word. |
|
|||
|
|||
Net uitgevoerd op een redelijk verse (1 week oud) simlock vrije iPhone 3G 8GB en alles lijkt te werken. Ik had hem aan het begin meteen via iTunes geupgrade naar de laatste 4.1 en was benieuwd of een jailbreak toch zou werken. Tot mu toe geen problemen
Reden jailbreak: ik miste een overzicht van alle komende afspraken. Zelfs een simpele Nokia heeft dit soort info direct op je homescreen. Nu dus maar meteen Lock Calendar geinstalleerd en ik ben weer happy Ook een wallpaper achter de apps toont meteen een stuk leuker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kwam je niet terrecht bij een ''waiting for reboot'' scherm? Zoja: wat deed je om de installatie te laten hervatten? |
|
|||
|
|||
poe, idd via "redsn0w_win_0.9.6b1" maar ik ik heb er verder niet zo op gelet eigenlijk
Gewoon de stappen gedaan en na een reboot (deed ie automatisch) werkte het all. redsnow gaf zelf aan dat alles Ok was en dat alle verdere stappen op de iPhone te volgende waren. Kon dus alleen afsluiten. Hij bleef dus nergens "hangen" |
|
|||
|
|||
Heeft iemand toevallig een aparte download link van redsn0w voor windows? Het lukt me hier niet om die van de site te downloaden.
|
|
|||
|
|||
vaag bij mij wel
|
|
|||
|
|||
Hier niet in geen enkele browser :s zal eens op een andere pc proberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@jordywos: probeer het anders nog eens met mijn versie. ik had wel iTunes v10 aanstaan, toen iPhone uitgezet, toen rs gestart en die stappen gevolgd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders wacht ik wel op limera1n |
|
||||
|
||||
Werkt dit op ipod touch 2g mc model 4.1? untethered? tethered is toch dat je hem op moet starten met computer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3g unlocked en gejailbreaked op 3.1.3.
Mijn iphone heeft oorspronkelijk AT&T simlock, kan ik dan de redsnow methode toepassen? of krijg ik dan weer te maken met de AT&T simlock. Zou ik dan moeten wachten op pwnagetool? Alvast bedankt!! |
Labels |
jailbreak ios 4.1 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|