Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @pvdwaal, heel erg bedankt voor de upload de jailbreak lukte in één keer...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@pvdwaal, heel erg bedankt voor de upload de jailbreak lukte in één keer
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Unplugged. Doe je dat wel tijdens het wachten op reboot?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is de jailbreak ook voor de ipod touch 3g 8gb? Aangezien deze eigenlijk hetzelfde is als een 2g.
|
|
|||
|
|||
gaat de iphone 3g niet op de lock als hij onlangs is geunlocked door t-mobile (vanwege leeftijd)? Of geldt dat alleeen als hij via redsnow unlocked is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Firmware: 4.1
Deze iDevices zijn NIET te jailbreaken: iPod touch 2e generatie (MC-model) |
|
|||
|
|||
Komt hiervoor nog wel een jailbreak?
|
|
||||
|
||||
Mensen met een 2g iTouch mc model. Probeer toch eens redsn0w. Niets te verliezen right?
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan maar dan krijg ik “Waiting for reboot”. Heb gedaan wat op de site van dev team staat om dat te verhelpen helaas werkt dit niet. Bovendien is Redsnow voor MC modellen tethered wat ook een groot nadeel is. Ik dacht dat ik mijn shsh blobs van 3.1.3 wel had gesaved maar blijkbaar is dat fout gegaan dus nu kan ik op het moment helemaal niks.
|
|
|||
|
|||
Hoi Allemaal,
Ik heb de update gemaakt van mijn iphone 3g. Ik had 3.1.2 met een JB van Geohot. Gister de update gedaan, maar nu blijft de simlocked. Hoe kan dit?? Ik heb een originele T-mobile telefoon en simkaart. Is dit op te lossen?? Gr. Arjan |
|
|||
|
|||
unlock door T-Mobile
Kan iemand mij vertellen of een officiele unlock door T-mobile deze problemen niet geeft. Dus dat hij dan na een JB weer gelocked wordt. Ik bedoel, is de iphone na een officiele T-Mobile unlock ook ECHT voorgoed simlockvrij, ook na deze jb?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoop dat er snel een fix komt of een untethered jailbreak voor ipt2g mc op 4.1
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik ook
|
|
|||
|
|||
WDS.. HET is gelukt! Jailbreak is helemaal vlekkeloos verlopen en ben geen app kwijt! Nog mooier is dat - waar het mij voorheen niet lukte met mijn router verbinding te maken - dit nu wel lukt. Volle bak verbinding. Zo, en nu eerst wat apps erop. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt super.
Iphone 3g 8gb Simlockvrij fabriekaf Laatst gewijzigd door WDS001; 14-10-10 om 21:55. Reden: Daar gaan we het niet over hebben! |
Labels |
jailbreak ios 4.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|