Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rubenpeters Zit er ook een hacktivate bij deze jailbreak? Kort maar heel krachtig: Ja....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zullen er ook custom firmwares worden vrijgegeven of kan dat niet met redsnow?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie boven in het rood geschreven |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
kun je op een ipod touch 3g al jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Zoals er helemaal bovenaan staat:
|
|
|||
|
|||
nu nog wachten op de iphone 4 jailbreak versie
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
zoeken jullie een jailbreak voor 3G 4.1 voor windows?
Kijk hier dan ff: https://forum.iculture.nl/f14/i...-modellen.html ik weet zeker dat het jullie gaat lukken. Laatst gewijzigd door spysical; 22-09-10 om 20:31. |
|
|||
|
|||
Momenteel sync ik mijn iPhone 3G met Windows maar vrijdag beschik ik over een Mac, nu wil ik niet mijn iPhone met MacOS syncen (ben nog niet overgestapt) Kan ik zonder problemen de update met Windows draaien en dan mijn iPhone op een Mac aansluiten voor Redsn0w?
Zie zelf geen reden waarom niet, maar better safe than sorry toch? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de 4.1 update met itunes in windows 7 geinstalleerd. jailbreak op een mac gedaan met redsn0w en toen weer gesynced in windows 7 ik heb geen problemen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reacties! Zal ook het andere topic eens doorlezen aangezien ik net mijn Hackintosh volledig werkend heb en dus vermoedelijk nu de switch zal gaan maken.
|
|
|||
|
|||
Op het scherm van de iPhone staat "Downloading Jailbreak Data..."
Hoelang neemt dit in beslag? |
|
|||
|
|||
Heb op de site al gereageerd op het artikel als GeertL dus hier even mijn update voor het forum.
JB zoals hier beschreven werkt prima. Bij 1e poging was ik iets te enthousiast met het terugplaatsen van mijn app's. Hierdoor verdween mijn telefoon icoontje, wat niet ter herstellen was voor een leek als ik.. Bij poging 2 geen probleem wederom - noch bij de restore via iTunes naar de vorige versie ( in mijn geval 4.1 not jailbroken ) Hier wel opgemerkt dat Cydia het meteen netjes deed.. mooi icoontje en de vraag of ik enkel grafische of ook commandline functies wou... wat niet het geval was bij poging 1. Tot nu toe nog geen problemen dus en het tf icoontje is terug. |
|
|||
|
|||
Klinkt gek maar terugzetten naar fabrieksinstellingen en updaten naar 4.1.
dan de stappen volgen op : https://forum.iculture.nl/f14/i...-modellen.html laat je weten of het gelukt is? [/edit][/QUOTE] ik wil niet terug naar 4.0 ik ben juist naar 4.1 gegaan, omdat die sneller is voor m'n ouwe 3g. maar ik ga t binnenkort gewoon weer op dezelfde manier opnieuw proberen. kijken of het dan wel goed gaat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaringen zijn positief op 1 essentieel onderdeel: de belfunctie is verdwenen! De fysieke knop van Telefoon is weg!. Ik kan wel gebeld worden en dan zie je het telefoon menu en contacten enz, maar als je dit afsluit is ie verdwenen, ook met Spotlight niet te vinden.
|
Labels |
jailbreak ios 4.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
|
|