Unlock iOS 5 met Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Stop er eens een ander provider simkaart in dan weet je het. Dus of hij is simlock vrij of heeft een KPN simlock....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stop er eens een ander provider simkaart in dan weet je het.
Dus of hij is simlock vrij of heeft een KPN simlock. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gejailbreakt en gelocked ios5 maar geen service..
Plz help |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een iphone 3gs bb 06.15
Nu heb ik in snowbreeze een custom ispw gemaakt, die met succes geinstalleerd maar nu ik ios 5 voor het eerst opstart vraagt hij om de originele simkaart, die heb ik echter niet en nu kom ik dus niet verder dan het begin configuratieschermpje van ios 5. iemand iedeen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ook met een custom ispw |
|
|||
|
|||
Gelukt iphone 3GS simlock vrij gemaakt
Hallo iedereen
Even vertellen wat ik gedaan heb eerst heb ik via redsnow de IPSW aangepast naar noBB update nadien de iphone via de zelfde software in DFU gezet Dan deze software uitzetten en naar Itunes gaan en via de shift toets de aangepaste ipsw gebruiken deze laten installeren er is maar één probleem je hebt wel de juiste simkaart nodig dat bij het toestel wordt geleverd om deze te activeren op de iphone zelf je krijgt daar een hele wizard waar je door moet geraken Als je er door bent heb ik nadien de iphone via de standaard ipsw gejailbreakt en gezegd dat dit toestel een oude baseband heeft voilà en nu werkt deze iphone op Baseband 06.15.00 versie 5.0(9A334) voor vragen of info stuur maar een mail als ik jullie kan helpen doe ik dat met veel plezier groetjes Dirk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple heeft niks met je originele SIM te maken! Dat is net alsof MS gaat uitmaken dat ik naar mijn oude provider moet omschakelen waar je al een hele tijd weg kunt zijn! |
|
|||
|
|||
Dutchwolf je mag dit belachlijk vinden maar probeer een duidelijk uitleg te geven voor een iphone die normaal een simlock heeft zonder deze simkaart die bij de iphone was kon ik deze niet activeren onder IOS5 daar om mijn antwoordt
in ieder geval deze iphone van mijn vrouw een Iphone van de UK 3GS normaal simlock via O2 werkt nu gewoon met een provider van proximus groetjes |
|
|||
|
|||
Bij de mijne is een half jaar geleden door T-Mobile zelf de SIMlock vrij gemaakt, volledig legaal, dus waarom dit soort geneuzel?
Hier gaat Apple echt problemen mee krijgen, wat ik je brom. |
|
|||
|
|||
Beste
bij O2 wordt dit niet gedaan spijtig genoeg meer kan ik er niet over zeggen in ieder geval heb het nu op een andere manier gedaan eerst gewoon de ipsw met no baseband update en nadien gewoon gejailbreakt met de standaard ipsw en dit werkt ook dus er zijn verschillende manieren met vriendelijke groeten Dirk |
|
|||
|
|||
Ook ik blijf 'zoeken' en 'geen netwerk' houden na updaten naar iOs 5 (iPhone3GS). Helaas werkt het aanmaken van een custom IPSW niet. Ik krijg hier steeds de foutmelding: cannot close compressed file in IPSW.
Ik beschik alleen over een mac dus werken met snowbreeze is geen optie. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop toch toch men ook nog blijft zoeken om de baseband te unlocken?
Er zijn nog altijd heel wat mensen met een lock op hun telefoon. Hopelijk komt er een cruciale doorbraak in de brute force. |
|
|||
|
|||
Het is mij toch gelukt door de eerder beschreven stappen (Solution for IOS 5 can't activate or no service - YouTube) te doorlopen. Voor de zekerheid redsn0w_mac_0.9.9b4 gebruikt ipv 9b5.
|
|
|||
|
|||
ooh, ik heb et allang weer gefixed. Je kan namelijk in snowbreeze voor de optie expert kiezen ofzo. Als je dat doet kan je in je custom ispw ultrasn0w al downloaden en installeren waardoor je die instalatiewizard waarvoor je je originele simkaart nodig hebt gewoon kan doen met elke simkaart. En mac gebruikers zoals ik, draai een virtuele windows voor sn0wbreeze
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone 3gs met ipad baseband van 4.2.1 naar 5.0 gwn de instructies volgen en het lukt alleen jammer dat je iphone moet booten om email, safari en cydia wil gebruiken als de telefoon uit is of leeg maar ik ben allang blij dat die het doet als je dit miss kan oplossen hoor ik het graag |
|
|||
|
|||
Ik update dan maar niet, als ik hoor hoeveel problemen er zijn!
|
|
|||
|
|||
Wellicht is jouw toestel uit Nederland, dus simlock vrij. De meeste hebben een simlocked toestel vanuit het buitenland, veelal USA ivm de dollar, maar dan is de iphone nu eenmaal simlocked en dat blijft ie. Waarom zou Apple daar problemen mee krijgen? Degene die hem kocht had daar geen problemen mee? Wat is nu het probleem? Als mensen van het gesnotter simlocked af wil koop je gewoon een toestel dat simlock vrij is, doen mensen dat niet, dan zit je aan het geneuzel vast van hierboven, niets mis mee, maar het vergt wat vaardigheden. En je blijft ten alle tijden afhankelijk van anderen, het is dus gewoon een keuze...
|
|
|||
|
|||
GPS FIX
Citaat:
Ik ben benieuwd of je weer een gps fix hebt. Ik heb namelijk na het installeren van de ipad baseband geen gps fix meer, hier werdt voor gewaarschuwd uiteraard. Nu ben ik benieuwd of IOS5 daar verandering in heeft gebracht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iOS 4.1 unlock met ultrasn0w Geen aanbieder | kemeel | Unlock | 4 | 25-11-10 15:42 |
iPhone 3G: Kan niet meer bellen naar unlock met ultrasn0w | chabirx | Unlock | 1 | 24-06-09 12:46 |
|
|