AT&T gaat op 8 april gratis simlock er afhalen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit vast door te vroeg te herstellen op het activatieschermen. heb je al oplossingen gehad.?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zit vast door te vroeg te herstellen op het activatieschermen. heb je al oplossingen gehad.?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Omwille van de enorm vele aanvragen is het sinds 28/04 enkel nog mogelijk om uw iPhone te unlocken als je een actieve account/at&t nummer in bezit hebt, zonder dat behandelen ze uw aanvraag niet verder.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand dit onlangs nog geprobeerd? Ik heb een e-mail gestuurd maar krijg direct één terug dat je moet registeren.
Of is bellen op dit moment nog de enige juiste mogelijkheid? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hoe doe je dat dan exact? Want op de 2de pagina moet je een keuze maken ivm wat je wilt. En dan moet je ook gegevens ingeven als factuurdatum en klantennummer enzo.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gaat op simlock | hpaul | iPhone algemeen | 1 | 23-05-11 23:58 |
iPhone 3GS: AT&T simlock | PTR | Unlock | 2 | 29-09-10 22:12 |
iPhone 4 gaat regelmatig op simlock | gerwin7 | iPhone algemeen | 5 | 15-08-10 10:01 |
iPhone 3GS: & 4: Telefoon niet geactiveerd maar simlock AT&T kan tmobile gewoon ? | Melvin18 | Unlock | 2 | 03-07-10 10:59 |
|
|