Unlock iPhone 4 met iOS 6 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben helemaal vreemd op het gebied van iphone. Heb er gisteren eentje gekocht en zou heel graag een navigatiesysteem erop willen. Lees hier het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben helemaal vreemd op het gebied van iphone. Heb er gisteren eentje gekocht en zou heel graag een navigatiesysteem erop willen. Lees hier het eea over jailbreak. Volgens mij is dat nog niet gedaan bij deze telefoon.
Wie kan mij een beetje op weg helpen? Groetjes Rene |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik zou eerst in het stukje forum over jailbreak gaan kijken, daar zijn meerdere threats over het jailbreaken van de Iphone.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
unlock
Hallo allemaal, ik heb een vraagje de iphone 4 van mijn vrouw is geupdate naar ios 6,(wat ik volgens mij goed gedaan had) nu zit toch de simlock er weer op. weer terug gezet naar ios 4.0.1 maar nog steed simlock er op.
Hij komt uit engeland orange iemand een idee Gr gableguy |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je je baseband verhoogd met 6.0.
Je kan geen software matige unlock meer uitvoeren. orange is op dit moment niet te unlocken met een imeiunlock. Weet je zeker dat het orange is? |
|
|||
|
|||
OK bedankt,
zal het voor de zekerheid nog even na vragen, maar als hij dus van orange is heb ik een groot probkeem begrijp ik, en zal hij het voorlopig niet meer doen. En zal ik moeten wachten tot er een imeiunlock is voor orange Pfff zal me vrouw blij mee zijn/ Gr gableguy |
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem voor je.
|
|
|||
|
|||
ok ga ik doen zal in de loop ochtend worden, bedankt alvast.
|
|
|||
|
|||
Hey
Hallo,
Ik heb een iphone 4 welke al ongeveer 2 jaar oud is... Er zit nog een lock op.. Hoe kan ik deze er afkrijgen. Kan iemand mij helpen... Gr Silvie |
|
|||
|
|||
Hoi Senna,
Heb de gene waar de iphone ligt nog steeds niet kunnen bereiken ivm imeinummer |
|
|||
|
|||
geen probleem ik hoor het wel van je.
|
|
|||
|
|||
voilla iphone 4 versie 6.01 firmware 04.12.02 orange france jailbraick ja maar simlockt
wie geeft mij de beste prijs om te unlocken en ook dat ik niet te lang moet wachten lol grt kurt |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4s versie 5.1.1 die gelocked is op orange france, enig idee of unlock mogelijk is?
|
|
|||
|
|||
Je weet mijn prijs ;-)
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een franse iphone 4 ios 6.0.1 en die doet het ook niet. Hoe kan ik die unlocken?
|
|
|||
|
|||
france orange is lastig via imei te unlocken op dit moment...
|
|||
|
|||
hoe weet u dat dit orange de provider is? En is daar echt niets aan te doen? Als het zo is dan verkoop ik mijn toestelletje weer. Bedankt.
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen mijn Iphone die ik van een vriend heb gekregen te unlockken met imei-unlock?
|
|
|||
|
|||
PM mij het imeinummer dan check ik de provider voor je
|
|
||||
|
||||
Ik wil mijn Iphone op 5.0.1 Permanent Unlocken. Kan ik dat doen met mensen die op Ebay Unlock aanbieden voor 5 a 7 Euro ? Mensen zeggen het kost over de 100 euro maar op ebay zijn er al vanaf 4 euro ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock met IOS 5.0.1 | Boktor2 | Unlock | 14 | 20-12-11 23:35 |
iPhone 3GS: Unlock iOS 5 met Ultrasn0w | martijnmiddel | Unlock | 65 | 07-11-11 12:50 |
IOS 5 met software unlock? | Colinho91 | Unlock | 2 | 14-10-11 12:30 |
|
|