Unlock iPhone 4 met iOS 6 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) aan imei nummer kun je al een heleboel zien ! daarom vraagt senna dat.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aan imei nummer kun je al een heleboel zien ! daarom vraagt senna dat..
|
|
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb even het forum doorlopen en gooi mijn vraag hier bij aan... Ik heb een Iphone 4 (zie gegevens). Ik heb hem zelf gekocht in Spanje toen ik er woonde (met VOdafone Abonnement;. dus hij is niet SIMlock vrij) Heb al wat geprobeerd op het Internet maar blijkbaar kan ik hem enkel "factory unlocken" en dat kost me 170 $ volgens een "betrouwbare" site.. Weet iemand een andere gratis/goedkopere oplossing.. Of hebben jullie weet van een unlock via Gevey, Sam in de toekomst? Met vriendelijke groeten Charlotte |
|
|||
|
|||
voor een unlock ben je toch echt wel dat geld kwijt, de andere oplossingen die je aangeeft zijn niet mogelijk voor een iphone 4.
Ik zag net dat Opel een gmate te koop heeft, dat is wel een oplossing die je kan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ben ik niet bekend mee? ... Opel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry, ik heb er ook interesse in voor mijn 32GB iphone 4 met een hongaarse simlock
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen probleem hoor heb net even gezocht naar de werking ervan.. en sorry mij zegt het niet veel.. Heeft iemand ervaring met die Factory Unlocks? werkt dat echt? Als ik het niet opgelost krijg zie ik me genoodzaakt mijn Iphone te verkopen (in Spanje weliswaar) en hier in Belgie een nieuwe te kopen.. ***** Vodafone |
|
|||
|
|||
factory unlocks werken zeker !. Enige oplossing op dit moment voor jouw iphone....
|
|
||||
|
||||
Kent iemand een bekende Ebay verkoper of website. Die AT&T Imei unlock kan uitvoeren tegen een redelijk prijs daar bedoel ik mee 7 euro ongeveer .. en Niet 35 euro - 140 euro ..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
factory unlocks zijn niet goedkoop....! Daar kan Danny niet veel aan doen.
Ik weet wel zeer zeker dat het werkt. Ik weet niet welke lock je hebt ..... |
|
|||
|
|||
No offence taken, maar zoals ik al melde zou ik eerst even contact zoeken met vodafone spanje aangezien je alle bonnen nog hebt.
|
|
||||
|
||||
Op Ebay heb je Imei unlock's staan voor 5 euro ..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@iphone1997 voor 5 euro? zou ik doen. zulke services kunnen ook ophouden . Ik zou het ijzer smeden wanneer het heet is......Als je mij vraagt AT&T gaat een keer stokje voor steken.....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dat gebeurt vaak met andere providers. Ik zie niet waarom niet met AT&T. Voor die 5 euro zou ik die unlock niet laten zitten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock met IOS 5.0.1 | Boktor2 | Unlock | 14 | 20-12-11 23:35 |
iPhone 3GS: Unlock iOS 5 met Ultrasn0w | martijnmiddel | Unlock | 65 | 07-11-11 12:50 |
IOS 5 met software unlock? | Colinho91 | Unlock | 2 | 14-10-11 12:30 |
|
|