Unlock iPhone 4 met iOS 6 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) het ligt eraan wat jij voor provider lock hebt. De provider bepaalt de prijs....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
het ligt eraan wat jij voor provider lock hebt.
De provider bepaalt de prijs. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand even mijn iPhone 4 nakijken. Ik heb deze 2e hands gekocht en ik krijg deze totaal niet geregistreerd, ik vrees dus dat ik met een amerikaanse iPhone zit..
Merci op voorhand ! Laatst gewijzigd door Osis1984; 20-12-12 om 18:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Uw telefoon heeft geen simlock Het is wel een replacement phone, wat dat precies inhoud durf ik niet te zeggen, maar daar heeft vast iemand anders een goede uitleg op van het forum? Wat krijgt u eigenlijk te zien of wat werkt niet bij uw telefoon? |
|
|||
|
|||
Citaat:
video voor het makkelijk te maken: iPhone keeps rebooting - YouTube maar misschien doen we best voort op mijn apparte thread, aangezien deze thread over iets anders gaat ? http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...figureren.html |
|
|||
|
|||
geen service
ik heb een probleempje met mijn iPhone 4 en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen. het is een zwarte iphone met 32 gb geheugen.
ik heb de iphone van een vriend gekocht voor mijn zoon en hij stond aan.Toen ik mijn vodafone simkaartje in de iphone deed kon de iphone mijn simkaart niet lezen(geen service). Ik kwam erachter dat er ios 5.1.1 firmware 04.12.02 opstond, hij was gejailbreakt en hij werkte, mijn IMEI is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kan iemand mij helpen? Laatst gewijzigd door wouter1981; 21-12-12 om 13:17. Reden: IMEI verwijderd |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Uw telefoon heeft helaas een simlock. en u heeft een PM van me ontvangen. |
|
|||
|
|||
Het plaatsen van een imei nummer is gewoon toegestaan alleen niet handig.
en inderdaad heb je een canadese simlock. |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad een PM gehad, maar wat kan ik zelf doen er moet toch een manier zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan is denk ik de enige oplossing om de telefoon softwarematig te unlocken met een jailbreak en sam. Als dit uberhaupt nog mogelijk is hoor. Mij is het in ieder geval nog nooit gelukt. |
|
||||
|
||||
Wat is eigenlijk het gevaar dat jij je Imei op een forum plaats of in het openbaar ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik even de IMEI van jouw mobiele telefoon aub |
|
|||
|
|||
unlock iphone 4
Ik heb een iphone 4 gekocht voor mijn dochter via ebay.
Nu hebben we haar simkaart laten aanpassen naar microsim en de iphone werkt niet.Kregen melding : geen service,dus denk dat die gelocked is.Kan iemand mij helpen???? |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer van de iphone zelf niet de simtray!!
|
|
|||
|
|||
Als ik geld moet wassen doe ik het niet via telefoon. blackberry pgp en emailen maar.
en als ik wil clonen wat moet ik met jou imei. 15 x0 is voldoende of hier 351234567891111 , om in het netwerk te komen hoef je niet perse een werkende imei te hebben, en als laatste als je mijn iphone imei dat met een 01 begint gaat clonen op een samsung, dan weet de netwerk logs nog steeds dat het een samsung telefoon is die verbonden is met een 01 imei . van mij mag je mijn imei hebben hoor ) |
|
|||
|
|||
hallo ik heb een iphone 4 via marktplaats gekocht.
Toestel komt echter uit duitsland en er zit een simlock op. Toestel is vrij gegeven op 24-12-12 dus hij mag simlock vrij gemaakt worden echter wat ik ook ik krijg het niet voor elkaar via i tunes. Hij heeft wel systeem herstel gedaan maar unlocken gaat niet. Help wat doe ik verkeerd ????? |
|
|||
|
|||
hij moet bij tmobile duitsland nog unlocked worden.
|
|
|||
|
|||
Unlocken
|
|
|||
|
|||
Is je telefoon geactiveerd?
Dan moet je hem met redsnow even deactiveren. Als hij al geactiveerd is zal hij geen contact maken met de appleservers |
|
|||
|
|||
Hoe weet ik dat die geactiveerd is ? Volgens mij kan er alleen maar 1 soort simkaart in wat die ook aangeeft
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock met IOS 5.0.1 | Boktor2 | Unlock | 14 | 20-12-11 23:35 |
iPhone 3GS: Unlock iOS 5 met Ultrasn0w | martijnmiddel | Unlock | 65 | 07-11-11 12:50 |
IOS 5 met software unlock? | Colinho91 | Unlock | 2 | 14-10-11 12:30 |
|
|