Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) yep unlock is redelijk duur voor A1 uit contract 100 dollar met contract 115 dollar...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
yep unlock is redelijk duur voor A1 uit contract 100 dollar met contract 115 dollar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 simlock
Hi,
Ik heb hier een Iphone uit Zwitserland maar er zit een simlock op. Enig idee hoe deze eraf kan? IMEI 352054065095730 Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
imei
Hallo,
Ik heb een zwager die vanuit Engeland hier is komen wonen. Z'n telefoon heeft alleen nog een simlock en kan dus z'n nieuwe sim kaart niet gebruiken. @Senna22, kun jij deze simlock verwijderen? Las ik dat goed in dit forum? |
|
|||
|
|||
Pm mij Het imeinummer.
En als hij hem weet de provider waar hij op gelocked is |
|
|||
|
|||
Hier ook een gesimlockde iPhone 5s welke ik uit een ibood box heb gekregen.
Het imei nummer betreft xxxxxxxxxxxx Laatst gewijzigd door snorlexxx; 09-12-16 om 10:49. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo
ik heb vandaag een iPhone 5S gekocht met een simlock met als provider O2. wie kan mij helpen deze te unlocken Laatst gewijzigd door Renoevo; 06-01-17 om 20:59. |
|
||||
|
||||
beste kan ik je wel mee helpen te unlocken zou wel ff je imei nr hier weghalen
stuur me ff een pm laat ik weten hoe en wat en wat het kost |
|
|||
|
|||
Heb je een pb gestuurd
|
|
||||
|
||||
ok heb je beantwoord ik hoor het wel
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem,
Ben al wel naar een winkel geweest maar daar is het bedrag wat ik moet betalen klopt volgens mij echt niet. zijn er andere mogelijkheden het is een iPhone 5S UK O2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 8 sim werkt niet
Onlangs een Iphone 8 gekocht in Amerika. Ze beloofden me in de winkel dat de iPhone zou werken in België... niet dus.
Ik krijg de melding dat de provider niet wordt ondersteund. Iemand die mij kan helpen? |
|
||||
|
||||
stuur mij even het imei nummer in een pm (check ik wat voor simlock erop zit en wat de kosten evt zijn voor een unlock ) imei kun je vinden als deze nog niet geactiveerd is door in het beginscherm op de I te drukken rechts onderin
|
|
|||
|
|||
Heb onlangs een Iphone SE 32GB (A1662) uit de VS gekocht van (vermoedelijk) provider Virizion.
Krijg hem niet ge-un-sim-locked. Heb Dr Sim geprobeerd maar no dice.... Wat zou ik nog kunnen proberen? Thanks alvast!! Laatst gewijzigd door radiance2018; 17-11-17 om 12:40. |
|
|||
|
|||
Ik kan kijken waar hij op gelocked is als je mij het imeinummer per PM stuurt.
Dan weet ik de kosten ook voor je. |
|
|||
|
|||
Ik heb (via Marktplaats, stom stom) een iphone 5S (A1453) gekocht waarop een simlock blijkt te zitten van Japan SoftBank. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en deze mogelijk kan verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Pm mij even het imeinummer dan kijk ik voor een oplossing
|
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|