Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iPhone 5 meteen simlock er op,krijg melding sim niet geldig het 1mei nummer is:01 371800 046427 3 misschien kunnen Julie mij helpen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 5 meteen simlock er op,krijg melding sim niet geldig
het 1mei nummer is:01 371800 046427 3 misschien kunnen Julie mij helpen ik hoor graag van Julie wat de kosten zijn bij voorbaat dank groeneveld.j@telfort.nl |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik check hem voor je.
je weet dat het find my iphone aanstaat? Als je dat niet weet dan heb je met een heel grote waarschijnlijkheid een telefoon met een icloudlock
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem
Hey allemaal.
ik heb een Iphone 5s met IMEI ... Hoe kan ik de simlock eraf krijgen? M.v.g. Jan Ruigrok van der Werven Laatst gewijzigd door jan457; 12-03-16 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Jan haal je imeinummer maar weg ik check hem voor je.
|
|
|||
|
|||
Gedaan! Top!!!
|
|
|||
|
|||
Jan, is het wel het nummer uit de telefoon? Dat nummer is namelijk simlockvrij.
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk! We kregen een fout bij de activatie, maar dat was opgelost toen we hem her starte met de simkaart erin. Dankjewel voor je hulp!
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
Ik heb een Iphone 5s waar een buitenlandse simlock opzit. Weet iemand waar ik deze kan verwijderen? |
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
dit is mijn eerste post hier, ik lees vaak wel posts op dit forum. Ik heb een prachtige iPhone 6 gekregen, op een legale wijze uiteraard, met een simlock van de Britse provider EE. Nu wil ik graag mijn KPN simkaart uit mijn oude iPhone 5 gebruiken met dit toestel. Ik kwam op internet websites tegen die imei unlocking aanbieden, volgens mij zitten er enorm veel websites bij die je een poot uitdraaien. Ik kwam ondermeer deze website tegen waar ik ook twijfels bij heb: www.doctorsim.com Bij de reviews op trustpilot waren het alleen maar positieve reviews van gebruikers die ook maar een review hadden geschreven, een beetje verdacht. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb het imei nummer wel en kan dit naar je toe sturen in een PB. Bedankt voor het meedenken! Gr Mick |
|
||||
|
||||
stuur mij even een pm met imei nr kan ik kijken wat ik voor je kan doen EE uk moet geen probleem zijn als de iphone niet blacklisted is
|
|
|||
|
|||
iphone 5C
goedendag,
ik heb een iphone 5c uit chili, alleen wil hij niet werken op een nederlandse sim. kan iemand kijken of deze misschien ook een simlock heeft? het imei is 35 854405 286388 8 met vriendelijke groet, Patrick |
|
|||
|
|||
Als je telefoon je simkaart niet accepteert dan heb je een simlock.
Ik check hem sraks even voor je. |
|
||||
|
||||
Hallo, Ik heb een Iphone 6s gekocht (heb hem nog niet), deze zou een Japanse (Softbank) simlock hebben volgens de verkoper. Ik zie echter als ik het IMEI nr. check alleen "unknown" staan bij de status van de simlock.
Ik weet dat na 1 mei verkochte toestellen in Japan OP VERZOEK van de koper Simlockvrij geleverd konden worden, dus wie weet.... @Senna22, ik heb je mijn IMEI nr. doorgemaild. Ik hoop dat deze telefoon "gedaan" kan worden Groetjes, Sjakie |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4S met simlock van Telus. IMEI 012936004571064
Kan deze unlocked worden? |
|
|||
|
|||
iphone uit roemenie
ik heb een iphone gekocht en die is helaas gesimlocked met orange roemenie,is er iemand die hem voor mij kan unlocken
imei is 356951063441830 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een iphone 6
|
|
||||
|
||||
is wel mogelijk kost wel redelijk wat geld stuur me anders even een pm kan ik je de prijs doorgeven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een Oostenrijkse iphone 5 Provider was A1 IMEI 013633002837246 Ik zie op de site van a1 dat het 100 à 150eur zou kosten om deze te unlocken. Klopt dit? |
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|