Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 5s vanuit de VS. Kan deze helaas niet gebruiken. Hoe kan ik het unlocken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 5s vanuit de VS. Kan deze helaas niet gebruiken. Hoe kan ik het unlocken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Stuur mij het imeinummer via Pm dan check ik hem
|
|||
|
|||
Hallo heb een gebruikte 7 gekocht, echter deze bleek toch een sim lock te hebben. De verkoper reageert niet meer, dut weet niet eens voor welke provider deze gelocked is.
Hoe is dit op te lossen. Zijn er betrouwbare sites hiervoor? Graag hoor ik het, bedankt, Peter |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan check ik het voor je.
er zit geen icloud lock op? |
|
|||
|
|||
Hallo
Kan je mij ook aub helpen. Ben in bezit van een Iphone 6 uit Engeland. Heb in tijd veel voor betaald, maar kan nu niet meer in Telefoon het accepteert geen enkele simkaart. Mijn mail adres i s goz33@msn.com het gaat om een Iphone 6 uit Engeland maar weet niet welke provider |
|
||||
|
||||
stuur me even het imei nummer in een pm ik kan je denk ik wel helpen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ok ook goed
Altijd bij een simlock gewoon hier iemand vragen ipv zelf gaan zoeken op internet zitten veel websites tussen die niks unlocken en dan helaas pindakaas weg geld ... |
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb via Marktpaats een iphone 7 voor mijn dochter gekocht, en bleek een simlock te hebben. ik heb diverse simkaarten geprobeerd maar krijg dezelfde melding "sim niet geldig.....vraag je aanbieder om de iPhone te ontgrendelen..." de verkoper had een simkaart in de telefoon vergeten, deze is van Vodafone en heeft een UK-nummer (England). kan iemand hiermee helpen? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Pm mij het imeinummer dan check ik het voor je
|
|
|||
|
|||
imei is 355328084965..
|
|
|||
|
|||
kan je hem via private message sturen?
je hebt niet het complete imeinummer opgeschreven |
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|