Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan full apple id opvragen kost 15 euro alle gegevens via imei nummer van de vorige eigenaar stuur me maar een pm...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik kan full apple id opvragen kost 15 euro
alle gegevens via imei nummer van de vorige eigenaar stuur me maar een pm |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand miss een vodaphone uk simkaartje voor me?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hi
Ik heb een iphone 5, en die werkt niet met een belgische provider. staat nu op orange UK en ik heb al een imei check gedaan en die lock is al jaar vervallen.. iemand die weet wat ik moet doen? contact opnemen met orange UK? mvg Jurgen |
|
|||
|
|||
Orange UK zal niet automatisch een providerlock eraf halen
|
|
|||
|
|||
Simlock verwijderen
Hey,
Kunnen jullie mij ook helpen? Het betreft een iPhone 5s van 3 (Three) uit Zweden. IMEI 3587610538***** Het betreft een Simlock Toevoeging; het is de oude telefoon van mijn vriendin, dit komt daarvandaan en heeft nu een nieuw abo hier. Mijn iPhone 6 is gisteren gestolen en heb dringend een nieuwe nodig echter pakt deze mijn Sim dus niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hello all,,
Kunnen jullie mij ook helpen? senna22? Ik heb een UK iPhone 5s en werkt only met O2 UK. Wil graag een Nederlandse sim gebruiken iPhone 5S iPhone 5S 16GB Space Gray UK/Europe/Middle East IMEI: 3586880511***** Serial: Model Number: A1457 Order Number: ME432 Network: Global Activated: Yes Contract Status: Unknown AppleCare Protection: No Telephone Technical Support: Expired Repairs & Service Coverage: Expired Purchase Country: LATVIA Purchase Date: December 14, 2013 Sold To: THE CARPHONE WAREHOUSE LIMITED Last Activated SIM: O2 Ltd. Last Activated Country: United Kingdom (+44) Carrier: Emea Service Factory Simlock: Locked Find My iPhone: ON |
|
|||
|
|||
Engelse iphone 5c met simlock
Goedemorgen,
Van mijn broer en zijn vrouw heb ik hun 'oude' iphone 5c gekregen. Mijn schoonzusje had al gezegd dat er een simlock op zat en zij kon die niet laten verwijderen door hun provider omdat ze allerlei informatie moest indienen welke zij niet meer had (facturen etc.) omdat ze deze telefoon nooit gebruikt heeft. Nu heb ik de telefoon meegenomen naar NL zodat ik het hier kan unlocken en nu loop ik nog tegen de volgende twee andere zaken aan: 1. find my iphone staat aan en hun Apple ID die hier aan verbonden zit is een oud, niet meer bestaand email adres van mijn broer en het wachtwoord weet hij ook niet meer. Ik kan find my iphone dus niet uitzetten en zij kunnen mij niet helpen omdat zij deze informatie niet meer hebben. 2. als ik de telefoon laat unlocken ben ik dan ook van bovenstaand probleem af? Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als het je eigen Apple ID is kan je bij apple meestal wel hulp krijgen als je uitlegt dat het emailadres is verwijderd.
De gegevens die je moet opgeven moet je wel beschikbaar hebben natuurlijk. |
|
|||
|
|||
simlock iphone 6 verwijderen
Hallo, heb hier een iphone 6 64GB met een simlock, weet niet welke.
Kan iemand mij helpen? IMEI = 358361068****** Volgens apple in ieder geval geen icloud lock aanwezig. Alvast dank. |
|
||||
|
||||
mij of senna 22 even een pm sturen kan ik je vertellen welke simlock erop zit en wat een unlock kost
|
|
|||
|
|||
Ben echt ten einde raad met dit toestel van mij. Om de simlock te verwijderen, moet ik 120 euro betalen. Ben zo hard geflashed.
Ik heb een r-sim gekocht, maar ook die wilt niet werken.. Iemand die me kan helpen met het unlocken van mijn iphone? het gaat om een iphone 5, met een buitenlandse simlock uit litouwen. Omnitel. |
|
|||
|
|||
Senna. Jij kan geen privé boodschappen meer ontvangen. De doos is vol//.....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2016 om 20:54 ---------- @senna zie hierboven |
|
|||
|
|||
toch eens kijken of de moderators mij een grotere brievenbus kunnen geven.
ik heb mijn doos opgeruimd ;-) |
|
|||
|
|||
iphone 5s
goeiendag,
ik heb een iphone 5s met UK vodafone simlock hoe kom ik hier vanaf? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 5C gekocht. Blijkt een Vodafone UK simlock op te zitten. Kan iemand me hiermee helpen.
Ik heb het Imei nummer eventueel. Alvast bedankt. Gr Ruben |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|