Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste senna 22 swisscom is wel te unlocken de Iphone 5C en de 5S ook zelfs als ze nog onder contract staan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
beste senna 22 swisscom is wel te unlocken de Iphone 5C en de 5S ook zelfs als ze nog onder contract staan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn contacten kunnen dat niet via de provider, echter wel via een wwu maar die kan weer gelocked worden.
|
|||
|
|||
ha ik zit met hetzelfde probleem van SFR France(provider) zou je mij ermee kunnen helpen?
|
|
|||
|
|||
Ja hoor geen probleem Pm mij je imeinummer.
|
|
|||
|
|||
ik heb hiermee ook een probleem, sinds gister ook een toestel gekocht met een SFR(provider) simlock, zou hier iemand mij mee kunnen helpen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 oktober 2014 om 15:53 ---------- ik heb het bericht gedaan ;P |
|
|||
|
|||
je hebt een reply
|
|
|||
|
|||
Zou je mij ook nog kunnen helpen senna22?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn contacten kunnen wel swisscom unlocken 5c en 5s nog in contract zelfs
|
|
|||
|
|||
Iphone 5s simlock
Hallo,
Ik zit in het zelfde schuitje. 5s gekocht zonder erbij stil te staan dat deze buitenlands kon zijn Moet ik nou wel of niet mijn imei posten om te achterhalen hoe en wat. alvast bedankt voor eventuele reacties Benji |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inlokken iPhone 5
Hoi heb een iPhone 5 gekocht en er bleek een Duitse provider op te zitten.
Door het verkeerd in toetsen van de toegangscode (kinderen ) kan ik ook niet meer in de telefoon. Help?! |
|
|||
|
|||
Als je hem aan itunes aansluit kan je hem niet herstellen?
je kan hem doormiddel van het in dfu modus zetten van je telefoon herstellen. je raakt wel alles kwijt wat erop staat. |
|
|||
|
|||
Unlocken
OK thxs ga ik proberen, is de telefoon dan ook unlocked?
|
|
|||
|
|||
Nee dat zeker niet, geef mij via pm je imeinummer dan check ik de provider lock voor je.
|
|
|||
|
|||
ik zoek een sim unlock voor een iphone 5s uit UK : imei 35201806608****
|
|
|||
|
|||
Pm mij je volledige imeinummer dan kan ik kijken welke provider het is
|
|
|||
|
|||
iphone 5s simlock
beste Senna22,
Ik zie dat je al een hoop mensen geholpen hebt. Nu zit ik met hetzelfde probleem. zou je voor mij diezelfde dienst kunnen bewijzen bvd |
|
||||
|
||||
beste mensen even een pm sturen met imei nummer dan kan via imei een check gedaan worden wat de provider is en of het mogelijk is om de simlock er af te halen
maar soms duurt een imei unlock erg lang of is het bijna onmogelijk door bv als de iphone blacklisted is sommige providers zijn erg lastig en de service bij sommige is niet altijd even stabiel |
|
|||
|
|||
zoals Trimix al meld kun je mij gewoon een pm sturen en dan kan ik het checken voor je.
|
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|