Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels de pm van je ontvangen. (bedankt daarvoor) Daarin zeg je dat hij unlocked is. Nu is het zo als ik mijn vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels de pm van je ontvangen. (bedankt daarvoor)
Daarin zeg je dat hij unlocked is. Nu is het zo als ik mijn vodafone kaart in de telefoon stop ik nog steeds de melding krijg dat de simkaart niet ondersteund is. Kan het zijn dat de telefoon deze simkaart niet accepteert? Als hij toch unlocked is zou iedere simkaart moeten werken? of is dat iets te voorbarig? hoor graag van je |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het imeinummer is unlocked, maar is het wel het nummer uit de telefoon? Een nummer van de doos of simtray kan namelijk verwisseld zijn.
|
|
|||
|
|||
Dit nummer staat op de achterkant van de telefoon en op de doos waar de telefoon in zat.
Ik ben inmiddels wat verder. (en ook weer niet) De telefoon is een cdma en geen gsm toestel (A1453) Laatst gewijzigd door jaap2576; 02-11-14 om 16:18. |
|
|||
|
|||
serialNumber : DNPLQ5Rxxxxx
warrantyStatus : Array daysRemaining : 28 estimatedPurchaseDate : Array purchaseCountry : Array productDescription : iPhone 5s configDescription : IPHONE 5S GOLD 16GB MM findmyiphoneStatus : Off imeiNumber : 358757055xxxxx firstUnbrickDate : 11/30/13 lastUnbrickDate : 10/07/14 lastRestoreDate : unbricked : true unlocked : true unlockDate : 10/07/14 productVersion : 7.1.2 initialActivationPolicyDetails : US Sprint/MVNO CSIM Locked Policy appliedActivationDetails : Unlock. nextTetherPolicyDetails : US Sprint/MVNO CSIM Locked Policy volgens de servers van Apple staat hij nog op 7.1.2 heb je hem al geupdate? |
|
|||
|
|||
Nee nog niet.
Ik heb hem terug gebracht bij de eigenaar. Deze deed gelukkig niet moeilijk, ik heb in ieder geval m'n geld terug. Ga wel op zoek naar een andere telefoon. Volgende keer wat beter opletten voor de aankoop is het advies aan mezelf. Laatst gewijzigd door jaap2576; 02-11-14 om 23:55. |
|
|||
|
|||
Hi, ik heb iphone 5 uit buitenland gekocht met simlock... Imei: 35799905389****
Kan deze unlocked worden? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Pm mij je volledige imeinummer
|
|
|||
|
|||
Hej hej,
Ook ik zit met een simlock probleempje Enig verschil is dat mijn buitenlandse sim voor mij niet buitenlands meer is. Ik woon inmiddels in Zweden maar ik kan hier maar geen forum vinden dat zo uitgebreid is als hier dus hopelijk willen jullie mij toch nog helpen. Het gaat om een iPhone 5, sim zit vast aan provider Telia, heeft imei 013352002079226 Edit: hij zit ook nog voor activatie... Alvast tusen tack, oftewel superbedankt, Stefanie |
|
|||
|
|||
Unlock Iphone 5C
Tijdens een trip in de verenigde staten goedkoop een Iphone 5c op de kop getikt voor mijn dochter, alleen blijkt hij dus ook niet simlockvrij te zijn.
Imei is 013837000033506. wie o wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb helaas ook een iphone 5s gekocht met een sim lock uit het buitenland. Na lang zoeken heb ik achterhaald welke provider en uit welk land de telefoon komt. Het is een UK telefoon met een Sim-Lock van Tmobile UK. Mijn vraag is wat nu te doen om de simlock te verwijderen? Mijn Imei Nummer is: 357997053027468 Alvast Bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
zie de PM die ik je stuurde |
|
|||
|
|||
Buitenlandse Simlock
Goedenavond iedereen
Heb vandaag een iphone 5c gekocht probleem us dat ik er later achter kwam dat het een buitenlandse simlock heeft. er zit een kaart in maar werkt niet en is niet van mij (ontgrendelt niet) Ik weet ook niet hoe ik de imei nummer moet vinden. ben nog in de activatie (taal instellen) maar dan vraagt die om de simkaart te ontgrendelen Wie kan me helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar waarom gebruik je je eigen kaart dan niet? Als die kaart van iemand anders is weet diegene toch ook de code wel?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
druk hierop en je hebt je imeinummer |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2014 om 05:37 ---------- Citaat:
Heb het gevonden dankjewel alleen staat eronder een ICCID code is dat ook normaal? IMEI 01 383700 520503 4 |
|
||||
|
||||
stuur me even een pm met je imei nummer niet hier openlijk je imei neerzetten is niet nodig ....
|
|
|||
|
|||
Hallo daar. Ook ik heb een Amerikaanse iPhone 5S (T-Mobile) met een simlock. Ik woon in NY maar wil af en toe mijn NL'se simkaart gebruiken (Hi), dat gaat helaas niet op dit moment. Ik ben heel benieuwd hoe ik 'm kan unlocken.
IMEI: 013971000933025 Alvast grote dank! |
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|