//

Buitenlandse Simlock verwijderen.

Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iemand gevonden die het voor 67 euro doet, dat vind ik dan nog net schappelijk, deze service werd op ebay aangeboden door iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 25-02-15, 11:46
WooZaa WooZaa is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Noord Holland
Berichten: 13
Standaard

Ik heb iemand gevonden die het voor 67 euro doet, dat vind ik dan nog net schappelijk, deze service werd op ebay aangeboden door iemand met 100% positieve score uit 168 transacties. als mijn eerdere plan niet werkt ga ik dat proberen. tenzij iemand een betere aanbieding heeft.. ( geen x-sim of r-sim wil graag origineel)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 28-02-15, 23:01
Eelco070 Eelco070 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 2
Standaard

mijn vriendin heeft van haar exman uit de VK een iphone 5 white 16 gb gekregen om contact te kunnen houden.

Echter hebben we hier geen zin in.
nu wilde ik hem gebruiken en kwamen we er achter dat de telefoon gesimlockt is.
de provider is T-mobile UK
Imei nummer is 01622005******
kan iemand mij helpen heb al bij diverse zaakjes geïnformeerd kost circa 150,- daar.
Kan dit goedkoper?

of heeft iemand intressen om deze te kopen hij is nieuw in doos met engelse adapter er bij
  #143  
Oud 01-03-15, 09:45
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

t-mobile uk unlock kost geen 150 euro .... kunt me een pm sturen geef ik je de prijs
  #144  
Oud 01-03-15, 17:15
janv41 janv41 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb helaas hetzelfde probleem: iPhone gekocht maar met simlock van Vodafone Ierland. Op hun site kan ik enkel unlocken als abonnee. Weet iemand hoe ik de simlock toch kan verwijderen, liefst permanent? De iPhone zit nog in activatiemodus, laatste firmware, imei 013418003222196, iPhone 5 16gb.

Mvg,
Jan
  #145  
Oud 04-03-15, 17:04
WooZaa WooZaa is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Noord Holland
Berichten: 13
Standaard

Ik wil nog even bevestigen dat zojuist mijn simlock eraf is, ik had EE simlock.
Het heeft mij 67 euro gekost.

De voorwaarden waren wel, toestel mag niet op de blacklist staan. Het toestel mag NIET als gestolen of vermist zijn aangemerkt, het toestel moet geactiveerd zijn.

Find my phone moet UIT staan en het toestel moet minimaal 6 maanden een contract hebben gehad.

Ze doen ook andere aanbieders volgens mij alleen de engelse providers.
bij deze de link (ebay)

100% feedback score en was binnen 5 werkdagen klaar.
  #146  
Oud 04-03-15, 22:11
Eelco070 Eelco070 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 2
Standaard

Woozaa waar heb je dat laten doen??
  #147  
Oud 05-03-15, 15:18
WooZaa WooZaa is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Noord Holland
Berichten: 13
Standaard

Eelco070 via ebay.

de link staat in de post hier boven.
gewoon bestellen en je imei doorgeven en dan krijg je vanzelf bericht, wel belangrijk om van te voren te checken of je aan alle voorwaarden voldoet!
  #148  
Oud 05-03-15, 16:43
maxwin maxwin is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Costa Blanca - Spain
Berichten: 4
Standaard

Goedemiddag,


Heb een engelse iphone 5 over ebay gekocht die een O2 simlock heeft, de vorige eigenaar zou het webformulier van O2 invullen zodat deze simlock vrij gemaakt zou worden, tot op heden werkt mijn spaanse movistarkaart nog steeds niet.

Hoewel O2 en movistar dezelfde eigenaar hebben ( telefonica ) werkt dit niet van het een naar het ander.

Als ik kontakt opneem met de O2 live chat, kom ik ook niet echt verder omdat het kontrakt uiteraard niet op mijn naam heeft gestaan / staat.

Wat ik op voorhand ook niet wist, was dat je met zo,n iphone helemaal niks kan voordat er een werkende simkaart in zit, geen Wi-Fi, geen whatsapp, dit is bij andere merken wel anders.

Als ik de iphone zou jailbreaken is die simlock er dan af of niet meer nodig?

Met een en ander hierover nalezen is dat me niet duidelijk geworden, iemand een idee?

Groeten
  #149  
Oud 05-03-15, 16:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxwin Bekijk bericht
Als ik de iphone zou jailbreaken is die simlock er dan af of niet meer nodig?
Een iPhone SIM-lockvrij maken met een jailbreak is sinds vijf jaar voltooid verleden tijd.
  #150  
Oud 05-03-15, 17:16
WooZaa WooZaa is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Noord Holland
Berichten: 13
Standaard

je kan een prepaid kaart bestellen uit het juiste land met juiste provider. zo heb ik mijn tel ook even als ipod gebruikt

whatsappen kan via Wi-Fi zelfs op een ander nummer als je de sms met de verificatie code maar kan ontvangen om je nummer te bevestigen.

jailbreaken krijg je de simlock niet mee weg.

op ebay kost het 30 euro ofzo om de simlock eraf te halen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxwin Bekijk bericht
Goedemiddag,


Heb een engelse iphone 5 over ebay gekocht die een O2 simlock heeft, de vorige eigenaar zou het webformulier van O2 invullen zodat deze simlock vrij gemaakt zou worden, tot op heden werkt mijn spaanse movistarkaart nog steeds niet.

Hoewel O2 en movistar dezelfde eigenaar hebben ( telefonica ) werkt dit niet van het een naar het ander.

Als ik kontakt opneem met de O2 live chat, kom ik ook niet echt verder omdat het kontrakt uiteraard niet op mijn naam heeft gestaan / staat.

Wat ik op voorhand ook niet wist, was dat je met zo,n iphone helemaal niks kan voordat er een werkende simkaart in zit, geen Wi-Fi, geen whatsapp, dit is bij andere merken wel anders.

Als ik de iphone zou jailbreaken is die simlock er dan af of niet meer nodig?

Met een en ander hierover nalezen is dat me niet duidelijk geworden, iemand een idee?

Groeten
  #151  
Oud 07-03-15, 10:43
maxwin maxwin is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Costa Blanca - Spain
Berichten: 4
Standaard

Ik krijg nog steeds de melding sim unvalid, iphone zou volgens vorige eigenaar nu unlocked moeten zijn.

Moet er niet eerst een O2 kaart in en dan pas de sim naar keuze? maakt het ook nog uit of je in een ander land zit, in verband met activatie?

Op ebay uk staan trouwens genoeg van die sims voor 99 cent, dus is ook het proberen waard, zoals eerder in reply aangegegeven.
  #152  
Oud 07-03-15, 13:13
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

activeren met een simkaart en unlocken voor een netwerk is niet hetzelfde.
het unlocken voor elke provider is iets wat bij de provider moet worden gedaan.
hierna geeft die het aan bij Apple dat hij unlocked kan worden waarna je hem via herstellen in itunes unlocked via de Appleservers.
__________________
Er zijn teveel "kenners"maar te weinig mensen die het snappen.
  #153  
Oud 07-03-15, 18:49
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

let op met imei unlocken op ebay ze zijn niet allemaal te vertrouwen !

zeker omdat het om een digitale transactie gaat ook dan bied betaling met paypal geen bescherming !
de transactie is niet te controleren
  #154  
Oud 07-03-15, 22:01
maxwin maxwin is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Costa Blanca - Spain
Berichten: 4
Standaard

Ok, deze phone had een sim van O2 in de UK, als ik dan via ebay een engelse sim van O2 aanschaf dan zou in ieder geval de iphone te gebruiken zijn?

Dus eerst geldige sim daarna itunes voor unlock, correct?
Wordt zo,n sim met telefoonnummer op naam geregistreerd? of is het alleen een sim met telefoonnummer.

In spanje bijvoorbeeld kun je niet zomaar een prepay aanschaffen zonder geldig legitimatie, dus telefoonnummer zit altijd een naam aan vast, zelfde regel als contract.
  #155  
Oud 07-03-15, 22:34
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Hij wordt niet unlocked puur door de simkaart. Daarmee activeer je hem maar zal je alleen kunnen bellen met een Engelse simkaart dus altijd vanuit het buitenland bellen. Een Unlock kost geld en wordt bijna altijd alleen door de provider voor degene die het originele contract is aangegaan gedaan unlocked tegen betaling.
Pm mij anders het imeinummer dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
  #156  
Oud 08-03-15, 10:21
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

je kunt beter een imei unlock laten doen door mensen hier op het forum zoals ik zelf of senna 22 die hebben de contacten en weten wie ze kunnen vertrouwen als het om een imei unlock gaat
veel info kun je al vinden door een imei check te doen of dat bv de iphone blacklisted is of find my iphone aanstaat enz enz zo kun je al de gegevens over de iphone krijgen
  #157  
Oud 09-03-15, 10:34
maxwin maxwin is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Costa Blanca - Spain
Berichten: 4
Standaard

Listig telefoontje zo,n iphone, er zijn in ieder geval 2 O2 sims vanuit engeland onderweg, voor 99 cent + de verzendkosten kan ik misschien in de activatie modus komen want volgens de vorige eigenaar en o2 moet de phone unlocked zijn...
  #158  
Oud 09-03-15, 11:10
WooZaa WooZaa is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Locatie: Noord Holland
Berichten: 13
Standaard

Hallo Maxwin, zo heb ik dat ook gedaan mijn telefoon geactiveerd met een uk sim, deed ik er daarna wat anders in kon ik niks meer met de telefoon omdat hij dan niet kan activeren . wat mijn wel verbaasde is dat de telefoon zonder sim daarna ook prima werkt.

het lukte zelfs om whatsapp te activeren op mijn eigen NL nummer

uiteindelijk toch maar laten unlocken, en wat trimix zegt is waar er zitten genoeg neppers op internet, maar als iemand al meer dan 200+ unlocks heeft gedaan en 100% positieve feedback kan je er wel redelijk op vertrouwen
  #159  
Oud 13-04-15, 15:24
kemeel kemeel is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Een vriend van mij heeft een Iphone 5S gekocht via Marktplaats en deze blijkt ook gelocked te zijn.
Na wat uitzoek werk blijkt deze gekocht te zijn in Chili, de provider is Entel CL.

Hoe kan ik deze bruikbaar maken voor een Nederlands Netwerk?
  #160  
Oud 13-04-15, 20:13
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kemeel Bekijk bericht
Een vriend van mij heeft een Iphone 5S gekocht via Marktplaats en deze blijkt ook gelocked te zijn.
Na wat uitzoek werk blijkt deze gekocht te zijn in Chili, de provider is Entel CL.

Hoe kan ik deze bruikbaar maken voor een Nederlands Netwerk?
dat kan alleen met een unlock.
of je moet een simposer gebruiken maar die werken alleen mat KPN als provider.
Reageren

Labels
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Simlock verwijderen Opeltje Unlock 1 07-04-14 23:38
mijn iphone heeft buitenlandse simlock yugostyl iPhone algemeen 3 29-05-13 17:58
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen madna Unlock 0 07-11-10 09:59
buitenlandse iphone 3gs met simlock petro Archief 3 22-12-09 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.