Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ofte wel gewoon hier iemand vragen die simlock vrij te maken voor je en zon r-sim werkt niet echt lekker...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ofte wel gewoon hier iemand vragen die simlock vrij te maken voor je
en zon r-sim werkt niet echt lekker |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iphone
Ik heb een iPhone 5s gekregen maar deze heeft ook een buitenlandse lock erop. Hoe kan ik zien op welke provider deze gelocked is.
|
|
|||
|
|||
Ik kijk meestal eerst op iPhoneIMEI.info :: Free iPhone Unlock Checker anders zijn er nog wel meer van dat soort sites.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik wil onderstaande iphone graag ge-unlocked hebben. Graag jullie hulp hierbij. alvast bedankt. Iphone 3GS 16 Gb Black IMEI: 012025006776689 Serial Number: 85945RZZ3NP Find My iPhone: Off Country Purchased: Sweden Carrier: Telenor SE SIM Lock: Locked |
|
|||
|
|||
Iphone 5c Unlock?
Hallo allemaal.
Kan iemand mij helpen deze iphone 5c te unlocken? Iphone 5c Imei: 358543058216885 De telefoon is in Oostenrijk aangeschaft. Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
beste afusensi jou iphone komt uit engeland uk vodafone is te unlocken evt
|
|
|||
|
|||
kan iemand voor mij deze checken qua simlock 013623000694574 iphone 5 16gb wit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Simlock
Goedendag,
Ik heb voor mijn vader een iphone 5 via Ebay gekocht maar nu blijkt er een simlock op te zitten. Ik weet niet welke provider er officieel op heeft gezeten want de iphone was helemaal gereset. Wat kan ik het beste doen? Mijn Imei nummer is: 01342400841XXXX Alsvast bedankt voor jullie antwoord! |
|
|||
|
|||
PM mij je imeinummer dan check ik het voor je.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
beste allemaal een goed advies voor dat je iets koopt check het imei nummer daar kun je al heel veel aan zien ook of dat er bv find my iphone aanstaat enz ook of een telefoon blacklisted is en misschien wel heel lastig om te simunlocken of bv niet gaat via provider en dat je dan een dure world unlock moet laten doen
|
|
|||
|
|||
iPhone 5s Unlock AT&T
Hoi.
Nieuw hier op het forum en hier terecht gekomen in de zoektocht naar een methode om mijn 5s te unlocken. De telefoon is door mijzelf in de VS gekocht met een AT&T abo. Echter een jaar voor afloop contract weer terug in Nederland en hier kan ik de tel niet gebruiken met een Nederlandse provider. AT&T contract afkopen is niet mogelijk aangezien het een bundel contract is met meerdere nog actieve nummers. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij opties kan geven of zelfs unlocken. Groeten Tom |
|
||||
|
||||
stuur me even het imei at&t unlock is meestal erg simpel en goedkoop
en snel gedaan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 juni 2015 om 18:20 ---------- je kunt eerst de goedkopen proberen lukt dat niet kun je nog altijd de duurdere variant gebruiken |
|
|||
|
|||
Beste mensen, ik heb een iPhone van Sprint (US), SIM-lock uiteraard.
Kan ik deze laten verwijderen? Grts IMEI: 358541054733176 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 niet bekend bij nederlandse providers
Hallo, Ik heb onlangs een Iphone 5 kocht.
Hier zou een vodafone simlock op zitten maar helaas met een vodafone, t-mobile of kpn sim niet te activeren. Ook op de verschillende helpdesken gebeld maar de imei is niet bekend. IMEI nummer : 01362100431XXXX wie kan mij helpen de sim lock er af te halen ? Mvg Vick |
|
|||
|
|||
Vick,
stuur mij het imeinummer via pm dan check ik hem voor je. |
|
|||
|
|||
Iphone 5 carrier lock
Beste lezer,
Mijn Iphone 5 die een tijdje geleden van een oom van mijn vriendin gekregen heb zit een carrier lock op, hoe kan ik daar vanaf komen? Please help! Mvg, Martin ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2015 om 13:55 ---------- Beste lezer, Onlangs heb ik een Iphone 5 gekregen maar er zit een carrier lock op. Wie zou mij kunnen helpen om de telefoon simlock vrij te kunnen maken? |
|
|||
|
|||
pm mij je imeinummer dan kijk ik voor je wat de mogelijkheden zijn.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb je een PM gestuurd. Groet! |
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|