Buitenlandse Simlock verwijderen. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste pm mij even ik kan hem voor je unlocken en graag geen imei nummers hier neer zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste pm mij even ik kan hem voor je unlocken en graag geen imei nummers hier neer zetten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik kamp helaas met het zelfde probleem, zou iemand mij kunnen helpen?
|
|
|||
|
|||
Een iPhone met een Canadees lock van Rogers, kan iemand daar iets mee? Het imei nr PM ik als iemand dat kan.
Alvast hartelijk dank, jeroen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
PM verstuurd
|
|
|||
|
|||
Dank! Ik kijk straks.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
beste,
Ik heb sinds kort een iphone 5 gekocht op marktplaats, helaas zit er een buitenlands simlock op(t mobile us). kan iemand mij helpen? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
kunt mij of mede forum leden een pm sturen ik kan je helpen met een t-mob usa unlock even je imei nummer naar mij sturen
|
|
|||
|
|||
Beste rnw, als je mij even het IMEI nummer toestuurt, kijk ik vanavond nog voor je! Groet Vincent
Laatst gewijzigd door t2krambo; 30-08-15 om 15:17. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vincent (t2krambo) heeft mij fantastisch geholpen !
|
|
|||
|
|||
buitenlandse lock op iphone 5
ook ik heb helaas een probleem. ik heb sinds vandaag een iphone 5c van iemand overgenomen. Helaas blijkt ook hier een buitenlandse simlock op te zitten. imei via PM. ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. ik heb geen idee uit welk land (waarschijnlijk engeland) en welke provider ik kom niet verder in het scherm dan de Wi-Fikeuze en ook via mijn itunes kom ik er niet in....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PM mij even het IMEI nummer, dan kijk ik of ik je kan helpen! Groet Vincent |
|
|||
|
|||
Iphone simlock
Hallo,
Ook ik heb een iphone gekocht uit het buitenland, en er zit een simlock op Imei nummer 35205006611**** Zou je mij ook kunnen helpen Senna22 Groetjes, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey, kan je mij ook helpen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super, dankjewel, hoe kan ik jou een PM versturen?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5, iphone 7, sim locked, simlock verwijderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Simlock verwijderen | Opeltje | Unlock | 1 | 07-04-14 23:38 |
mijn iphone heeft buitenlandse simlock | yugostyl | iPhone algemeen | 3 | 29-05-13 17:58 |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
buitenlandse iphone 3gs met simlock | petro | Archief | 3 | 22-12-09 13:37 |
|
|