xWinPwn: een PwnageTool voor Windows discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lemme201 Ik krijg in itunes een fout 1604 bij het herstellen van de software?? Iemand? Niet in DFU zetten maar in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Niet in DFU zetten maar in recovery dan kan je herstellen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand betere bootlogo's ? want die wat er in de zip staan trekken op niks.
|
|
|||
|
|||
heb die van mij in DFU mode gezet(denk ik toch) zie niks op mn scherm maar volgens itunes staat ie in recovery mode.
maar moment dat de firmware is uitgepakt krijg ik de melding in itunes the iphone "iphone" could not be restored. an unknown error occurred (1) |
|
|||
|
|||
ik krijg ook een foutmelding 1604 weet iemand een oplossing ??
|
|
||||
|
||||
Helaas, ik krijg ook de melding dat iTunes mijn iPhone niet kan herstellen
Wat nu? (Recovery mode is toch Home-button ingedrukt houden en dan je iPhone aanzetten?) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik deed DFU mode en hij werkte wel..
best tof 430 nummers er opnieuw opzetten duurde het langst bij mij is de bootlogo nog steeds een appeltje? :s |
|
||||
|
||||
Tja, dan zie ik t iTunes logo en een kabeltje (zoals t hoort), maar toch krijg ik de foutmelding... Beetje vervelend... Misschien de .ispw niet goed? Die ook nog maar eens opnieuw aanmaken... (erg vervelend!)
|
|
|||
|
|||
ik krijg mijn Iphone niet meer uit recoverymode om em in DFU te zetten en dan te proberen help
|
|
|||
|
|||
hier is een tool dat de iphone in dfu zet voor die wat problemen hebben.
http://www.sendspace.com/file/93fx93 edit : [SIZE=2][SIZE=2]c:/dfu/dfu iBSS.m68ap.RELEASE.dfu moet je gebruiken voor die wat het niet aan het werken krijgen[/SIZE][/SIZE] hoewel voor mij lukt het niet, geef het ook op gezien ik niet kan achterhalen waarom hij zegt the iphone "iphone" could not be restored. an unknown error occurred (1) of the iphone "iphone" could not be restored. an unknown error occurred (5) Laatst gewijzigd door YvesT; 24-07-08 om 01:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jupz, even updaten ;-)
Kijk, kep 'm nu in DFU gekregen, kijken of dat werkt! Bedankt YvesT! En nu maar duimen :-/ EDIT: CRAP! Nog steeds niet! |
|
|||
|
|||
ik krijg een error dat die de map niet kan maken de file niet (de error zit in het maken van de ispw)
|
|
||||
|
||||
hebben jullie serieus andere bootlogo's dan de officiële? ik heb nog gewoon apple icon
ik vind het toch nog steeds jammer dat ze geen landscape SMS hebben gedaan. |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem ook fout 1064
|
|
||||
|
||||
Wat nou als ik gewoon herstel met de officiële firmware? En dan pas de aangepaste? Of is dat geen goed plan?
(En hoort je iPhone nog "gePwned" te worden, of is dat al gebeurd?) |
|
|||
|
|||
ik krijg ook dezelfde foutmelding 1064
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
chpwn werkt aan PwnageTool voor Windows | XIII | Chat en geruchten | 1 | 10-11-10 10:29 |
Windows: Een Plist Editor voor windows? | midon | Desktop-applicaties | 8 | 28-06-09 17:15 |
Windows: itunes voor Windows XP x64, een workaround? | Flapster_NL | iTunes | 8 | 15-04-09 22:55 |
|
|