xWinPwn: een PwnageTool voor Windows discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou bij mij werkt het ook eindelijk. Ik kreeg ook continue die error 1046. Mijn iTunes versie was wel up to date (7.7) maar wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou bij mij werkt het ook eindelijk. Ik kreeg ook continue die error 1046. Mijn iTunes versie was wel up to date (7.7) maar wat ik ook probeerde het lukte niet.... totdat ik een restore naar 1.1.4 heb uitgevoerd en daarna inderdaad die "iPwner" tool heb gebruikt. Die knop is inderdaad greyed-out maar als je de bovenste knop in diezelfde tool gebruikt en de restore file van versie 1.1.4 kiest zul je zien dat daarna de knop "iPwner" wel wordt geactiveerd. Daarna de hele 2.0 upgrade procedure doorlopen... wachten en jawel.... done. thanks to everybody for your support.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Deze tool is wel erg primitief, maar het werkt wel
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
kan iemand bij wie het gelukt is een stappenplan maken a.u.b. ik hoor allenaal dingen van xWinPwn tot iPwner en firmware 1.1.4 ??
kan iemand dit op een rijtje zetten a.u.b.?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1.Download xwinpwn 0.3 van xWinPwn0.3.rar
2. zorg dat de xpwn map de volgende bestanden bevat: - custom_iphone2g.ipsw - ipsw.exe - itunespwn.exe - xpwn.exe - ramdisk.dmg - README.txt - bl39.bin - bl46.bin - boot.png - iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw(deze kan men hier vinden: http://appldnld.apple.com.edgesuite....7_Restore.ipsw Open winpwn en laadt via browse.ipsw de fw van 1.1.4. in winpwn en klik op de ipwner. Wacht tot de iphone is uitgeraast!!!!!! Dan open xpwin en run xpwin en druk op 1. Create costume IPSW Laat de computer nu uitrazen en druk daarna op 2. Start Pwnage Vanaf hier moet men gewoon volgen wat er op het scherm gevraads word. Hopende jullie hiermee van dienst te zijn geweest???? Groetjes Mabaelst Nu werken de koppelingen wel!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Aha! Nou, nog een poging voor het slapen gaan!
Thanx Mabaelst! |
|
|||
|
|||
pff wat een gedoe met die itunes.
weet niet wat het is maar onder mijn user krijg ik het niet geinstalleerd meer. zit iets mis maar weet niet wat, ga me ook niet moemaken om te zoeken. Heb een andere user aangemaakt, itunes geinstalleerd en user weer verwijderd. nu eens proberen te updaten naar 2.0 |
|
||||
|
||||
Hij komt nu idd verder! Hij lijkt alleen te blijven hangen bij "iPhone-software op herstel voorbereiden..." :-(
Nee wacht! Hij gaat verder!! YES!! Pwned!! Jammer alleen dat ik het niet eerder zo heb gedaan... had al kunnen liggen slapen Iig bedankt voor al jullie hulp! Laatst gewijzigd door sNicker; 24-07-08 om 01:24. |
|
||||
|
||||
Mm mijn iPhone was eerder ZiPhoned, en hij werkte prima met xWinPwn!
- wat is 2.0 toch zalig AppStore is echt nice! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
chpwn werkt aan PwnageTool voor Windows | XIII | Chat en geruchten | 1 | 10-11-10 10:29 |
Windows: Een Plist Editor voor windows? | midon | Desktop-applicaties | 8 | 28-06-09 17:15 |
Windows: itunes voor Windows XP x64, een workaround? | Flapster_NL | iTunes | 8 | 15-04-09 22:55 |
|
|