Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb na de jailbreak weer itunes 8 erop gezet, om te kunnen syncen. Maar de jailbreak moet je doen met een oudere 7.6 of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb na de jailbreak weer itunes 8 erop gezet, om te kunnen syncen. Maar de jailbreak moet je doen met een oudere 7.6 of 7.7 versie helaas.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
grote vraag: wanneer komt er een custom van (super)Michael?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag:
Ik wil graag ook 2.1 op mijn iphone maar alle iphone gerelateerde dingen deed ik altijd met mijn pc. Ik ben nu echter een half jaar ver weg van huis en heb alleen mijn laptop tot mijn beschikking waar ik de iphone nooit mee geconnect heb. Kan ik wel gewoon 2.0.2 --> 2.1 update doen via mijn laptop op een manier zonder al mijn liedjes, fotos en telefoonnummers(die in itunes staan van mijn andere pc) te verliezen? Of moet er perse gerestored en gewist worden?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er geen manier om je liedjes en fotos van iphone naar harde schijf te zetten, zoals met een mp3 speler ofzo doormiddel van app of iets dergelijks??? |
|
||||
|
||||
Ik heb gewoon mijn iPhone ge-update via itunes naar versie 2.1 en alles werkt zoals het moet en ik ben niets kwijt van agenda-afspraken, liedjes, films ... enz.
Alles staat er gewoon nog op. (ik kom van een 2.0.2 versie met installer en cyntia, deze staan er niet meer op maar hoeft eigenlijk voor mij niet)
|
|||
|
|||
Hier is het niet gelukt. Restore naar 2.1 gaat > Activatiescherm. Dan QuickPwn uitvoeren om te jailbreaken en te activeren. Daarna blijft hij hangen op het Apple logo. Ik heb het 2x geprobeerd. Ik ga nu terug naar 2.0.2 via DFU.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
quickpwn gebruiken om te jailbreaken
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit vast bij stap 13. Heb net die plugin geïnstalleerd en nu moet ik die MobileInstallation op de juiste plaats zetten maar zie nergens m'n iPhone in de Total Commander staan.
Heb iTunes 7.7.0.43 erop staan. Wil ik deze versie opstarten dan zegt hij dat ik iTunes niet kan gebruiken aangezien ik versie 8.0 nodig heb. Edit; mijn bedoeling is dus om cydia zichtbaar te maken aangezien deze niet op m'n springboard staat Laatst gewijzigd door Den_John; 13-09-08 om 15:11. |
|
|||
|
|||
Wat als ik een update doe in itunes 7 en niet 8 download krijg ik dan niet 2.1
|
|
|||
|
|||
wat is dit ... ImageShack - Hosting :: ogez1.jpg <--- foto :s ik krijg een raar foutmelding.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ImageShack - Hosting :: ogez1.jpg ... wat is dit ? kan iemand mij helpen plz.
|
|
||||
|
||||
Ik ben weer aan het downgraden naar 2.0.2, dit lijkt goed te gaan. Het wil maar niet lukken, op het einde blijft hij altijd hangen...
Ik wacht wel op het Dev-Team, die komen vandaag ook met wat nieuws.
|
|||
|
|||
IEMAND ??????
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) | splatz | Jailbreak | 134 | 09-05-09 15:20 |
[3G] How-to Jailbreak with Quickpwn 2.1 (Windows versie) | batumulia | Archief | 8 | 01-10-08 00:14 |
|
|