Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door combicart Ik heb een custom file aangemaakt, de iPhone in DFU gezet, op restore drukt en de nieuw aangemaakte file geselecteerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Groet witte |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik het makkelijkste uit DFU komen, b.v. independence en ziphone krijgen de iPhone niet gevonden.
|
|
||||
|
||||
Waarom wil je naar dfu?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Bij eerdere versies van Pwnage moest je je iPhone in DFU zetten. Als ik dat nu doe krijg ik een foutmelding in iTunes (1600). Nu wil hem daarom in Restore mode zetten, maar krijg hem niet uit zijn DFU mode.
|
|
||||
|
||||
Eeven een seconde of 10 dehome en sleep knoppen in drukken dan weer aanzetten. Daarna in recovery zetten.
|
|
|||
|
|||
Geweldig! Die zocht ik, bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg de foutmelding:"De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(6). Hoe nu verder? |
|
|||
|
|||
weet iemand al wanneer een windows-versie van quickpwn uitkomt? of winpwn of zow.. kan eigenlijk al niet meer wachten
|
|||
|
|||
Je kan de costum firmware van michael toch gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Gerard heb je het in dfu geprobeert? Dus het zwarte scherm ipv itunes logo en usb stekker?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de Wiki ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas krijg ik dan foutcode 1600...? Edit- Heb 'm uiteindelijk via Winpwn 2.5 in dfu gezet. Weet niet of dit anders is, maar het werkte wel! Hij is nu alle gegevens van m'n backup aan het terugzetten. Bedankt voor ieders medewerking. Laatst gewijzigd door gerard2706; 13-09-08 om 21:39. |
|
|||
|
|||
Arggg ik mot er ook niet aan beginnen... iemand uit nijmegen of omgeving die hem kan fixen voor me???
|
|
|||
|
|||
Heb een probleem met mijn Iphone. Alles gaat goed tot en met stap 6, de iPhone reboot niet maar blijft gewoon hangen... Ik krijg er niets meer van leven in
Kan iemand mij helpen??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo heb ik het opgelost:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord, de telefoon boot nu terug op maar ik krijg steeds fout 1600 in iTunes als ik wil herstellen... De wanhoop nabij nu
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik probeer naar recovery te gaan, dus telefoon uit en verbonden met pc en home button ingedrukt houden maar er gebeurt niks. Ik heb versie 2.1 er terug kunnen opzetten via iTunes 8 en heb hem verwijderd en iTunes 7.7.* er terug opgezet. Dus nu zou ik hem moeten herstellen met de custom van Michael, juist? Als ik de iPhone aansluit zegt iTunes steeds dat hij niks kan doen met de iPHone omdat hij versie 8 nodig heeft. Klopt dit?
Alvast bedankt voor de hulp, ben echt wel een noob op dit gebied. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) | splatz | Jailbreak | 134 | 09-05-09 15:20 |
[3G] How-to Jailbreak with Quickpwn 2.1 (Windows versie) | batumulia | Archief | 8 | 01-10-08 00:14 |
|
|