Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) yoepi, nu zal er weldra zo'n custom van michael klaar gemaakt worden voor FW 2,1 hoop ik toch!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
yoepi, nu zal er weldra zo'n custom van michael klaar gemaakt worden voor FW 2,1 hoop ik toch!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook even vast aan de slag met mijn macbookie voor een custom
|
|||
|
|||
als je firmware 1.1.3. nog heb, wat is de juiste makelijkste manier om up te daten?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat js het snelst bent met een Cusotm van 2.1 maar misschien moet je eerst naar 2.0 en daarna naar 2.1
|
|
||||
|
||||
These are the new versions of PwnageTool and QuickPwn that support the 2.1 firmware, iTunes was not harmed in the process ;-) no patching was required.
thankx to blog.iphone-dev.org
|
||||
|
||||
//Offtopic: Ik was lekker eerder xD
|
|
|||
|
|||
wat is eigenlijk verschil tussen pwnagetool en quickpwn?
|
|
||||
|
||||
Met pwnage tool kan je custom fws maken. En qucikpwn is alleen jailbreak!
|
|
||||
|
||||
Ik ben ze aan het downloaden. Verschil met quickpwn en pwnage is dat je met pwnage een eigen custom kunt maken en met quickpwn niet.
Die was heel snel binnen. Custom aan het bouwen voor de 1e generatie iPhone's
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 13-09-08 om 17:37. |
|
|||
|
|||
maar je moet ze dus alle 2 hebben? kan pwnage niet zelf jailbraiken? dat is goed nieuws... dus ik kan mijn 2.0.1 straks updaten met een custom firmware naar 2.1 met itunes 8
|
|
|||
|
|||
Nu nog voor windows
Volges de andere krijg ik het niet gedaan.. |
|
||||
|
||||
Nee die 2 versies zijn voor MAC.
|
|
||||
|
||||
Michaeil is momenteel bezig met het maken van de custom FW 2,1 voor alle gebruikers, nog ff geduld
gegroet carpoolman |
|
||||
|
||||
weet iemand waneer hij voor windows komt
|
|
|||
|
|||
Lees bovenstaande post.
Is voor Windows te gebruiken |
|
|||
|
|||
Als ik upgrade naar 2.1 ben ik dan al mijn gegevens, appstore apps, contacten, foto's kwijt? ik heb nu 2.0.
Of moet ik restoren? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een custom file aangemaakt, de iPhone in DFU gezet, op restore drukt en de nieuw aangemaakte file geselecteerd. Ik krijg nu echter in iTunes foutmelding (1600).
Iemand hetzelfde??? Of heeft iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Hier kan je de custom downloaden https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
iPhone moet in recovery staan en dan herstellen met custom. Laatst gewijzigd door Michael; 13-09-08 om 18:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) | splatz | Jailbreak | 134 | 09-05-09 15:20 |
[3G] How-to Jailbreak with Quickpwn 2.1 (Windows versie) | batumulia | Archief | 8 | 01-10-08 00:14 |
|
|