Easy guide to 2.1 with Michael's FW (1st GEN) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej Iedereen, Ik heb een US Iphone 8GB, die ik tijdje geleden heb geupgrade naar 1.1.4. Na lang zoeken heb ik (denk ik) gevonden hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hej Iedereen,
Ik heb een US Iphone 8GB, die ik tijdje geleden heb geupgrade naar 1.1.4. Na lang zoeken heb ik (denk ik) gevonden hoe ik meteen kan upgraden naar FW2.1. Dat ga ik 1 van de dagen eens doen, maar ik heb nog een vraagje. Blijven mijn nummers en applicaties gewoon behouden? Ik heb namelijk swirly mms nu op mijn Iphone staan, waar ik ook voor betaald heb, en ik zou dit progje graag ook blijven gebruiken.. Geeft dit problemen? Of zal Swirly MMS gwn blijven werken nadat ik heb geupgrade naar 2.1? Alvast Bedankt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op 1.1.4 dus als ik alles goed begrijp:
->Herstellen naar 2.02 ->Winpwn gebruiken ->Recovery zetten ->2.1 Custom restore via iTunes erop zetten. Klopt dit? |
|
||||
|
||||
Ja dat kun je zo doen.
|
||||
|
||||
Is 't niet handiger om te herstellen naar 2.0.2 en dan QuickPwn te gebruiken?
|
|||
|
|||
Ik lees dat de meesten vrij ingewikkeld naar 2.1 gaan. Ik had 1.1.2 en heb gewoon de stappen aan het begin van dit topic gevolgd en alles werkt! 0,0 problemen, dus waarom zo moeilijk allemaal?
|
|
||||
|
||||
Kan je dan nog je gegevens aanpassen. Staat nu nog dat je op 1.1.2 zit
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus >iPhone in recovery gezet. >Herstellen met Custom restore van Michael. Moet ik hem nou eerst 'Pwnen' of niet? |
|
||||
|
||||
Ja je moet eerst pwnen.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een 2G Iphone (uit de US) en ik heb fw. 2.0.2 er op staan.. ik heb net die van micheal gedownload kan ik die dan gewoon naar me itunes toe slepen ofzo? want ik snap niet wat er word bedoelt met Shift-herstel kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben hier compleet nieuw en heb mijn iphone 2g uk nog maar enkele dagen. Ik wou graag updaten naar 2.1 en dit is perfect gelukt. Super veel dank hiervoor!!! dit houd echt niets in . Ik kom van firmware 2.0.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik verstond hier ook iets niet bij met dat shift-herstel gedoe. Maar ik heb het uiteindelijk zelf gevonden. Als je in itunes gaat en je klikt op de iphone krijg je een schermpje. Daar gaat herstel staan. De drukt shift en klikt op de herstel button. hopelijk vind je het. grtz |
|
|||
|
|||
ja maar waar zit die herstel knop dan?
en wat moet ik doen met dat fw.2.1 dat ik heb gedownload |
|
|||
|
|||
Beste Allen,
Ben nu bezig vanaf 1.1.4 naar 2.1 rechtstreeks en werk met OSX. Ging eerst flink fout met twee keer code 1600 en rare Itunes error rapports. Een paar itunes opnieuw gestart en de telefoon een keer opnieuw in recovery mode . Het loopt nu en zie van alles gebeuren, zoals bootneuters en baseband aanpassingen. Het process geeft aan dat ik geduldig moet zijn. Ik wacht. En een auto reboot volgt. Echter een vraag als ik klaar ben kan alles in het Nederlands gekozen worden of moet ik weer alles in NL downloaden en installeren of hoe zit dat. Wat krijg je eigenlijk met FW 2.1 mbt nederlandse instellingen. groet Spick |
|
|||
|
|||
Bij overzicht staat een knop herstellen, je moet shift ingedrukt houden en dan op herstellen drukken. Zo makkelijk als maar kan. En eerst Pwnen?? Weet niet eens wat dat betekend, maar het is me toch gelukt dus zal wel niet hoeveel. Lees gewoon dat stappenplan en doe wat er staat dan kan er niks mis gaan. Een kind kan de was doen
|
|
|||
|
|||
dat is me gelukt maar toen gaf hij fout code (6) aan ofzo en toen heb ik daarna me iphone uit de comp gehaald en daarna er weer in en toen op herstellen gedrukt en toen ging hij automatisch iets downloaden klopt dat?
|
|
|||
|
|||
Pff geen idee, heb alleen de stappen gevolgd, dus de custom firmware geopend en toen ging die vanzelf aan de slag. Hij ging herstarten en was de hele tijd bezig, toen iets van bootneuk flashen etc en toen starte hij weer op, vervolgens via itunes zei die dat hij hem herkende en of ik wilde herstellen. Daar voor gekozen en toen was die weer ff bezig en daarna klaar. Alles doet het nu. Had hiervoor 1.1.2 unlocked maar met iets van turbosim op mijn simkaart. Die heb ik er voor de tijd uitgehaald en nu doet mn sim het gewoon zonder die troep. Stelde niks voor...
|
|
|||
|
|||
ik had hem dus via itunes geupdate en nu gooit hij de simlock er weer op
hoe kan ik hem herstellen? |
|
|||
|
|||
Jongejonge, alles gehad wat maar mis kon gaan, maar uiteindelijk toch gelukt!
Eerste update van gepownde 2.02 naar 2.1 liep fout, waarna ik alleen logo had met trilfunctie om de tien seconden. Toen door naar originele 2.1 Daarna met verschillende uitgelegde wijzes in deze thread fout 1600 & 6 onnoemelijk veel gehad ( het blijven proberen van Blaster had bij mij weinig succes ) Uiteindelijk heel simpel! Vanuit Quickpwn de firmware 2.0.1 terug gezet die dus gelijk unlocked en gepwnd is. En daarna in recovermode 2.1 van Michael erop gezet. Werkt nu als een zonnetje. Dus ondanks de koppijn, Thanks Michael!!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Easy guide to install Mobistar operator logo | Astro | Orange | 7 | 16-01-10 14:56 |
crashende Iphone 1st Gen | RJS | iPhone algemeen | 4 | 17-08-09 20:53 |
iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) | Astro | Unlock | 366 | 18-04-09 15:15 |
Prijs iPhone (1st gen) 4 GB | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-08-08 23:03 |
|
|