[1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rob Musquetier Ja, ja en nee. Een alternatief is nog het proberen met de Mac notebook van mijn overbuurman ipv mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
io
is er iemand die me uit de nood kan helpen het zit namelijk zo dat ik exact hetzelfde heb meegemaakt dan de persoon in deze link (Stuck on apple boot logo after jailbreak quickpwn 2.2 - iPhone 3G | iPod touch Forums) zoals je ziet hebben ze daar een oplossing gevonden op mijn probleem alleen begrijp ik niet goed wat zij gedaan hebben :s Iemand die het wel verstaat?? plz laat me iets weten |
|
||||
|
||||
Gebruik de zoekfunctie even, er word al heel veel behandeld over het feit dat je het appeltje blijft zien.
|
|
|||
|
|||
Geen wijzigingen
Zojuist ge-upgrade naar 2.2 hierna middels quickpwn gejailbreaked maar ik zie helemaal geen veranderingen. Wel zie ik bij instellingen-->algemeen versie 2.2 staan. Iemand enig idee hoe dit kan of wat er aan de hand is?
Thanks! Gr Joeri
|
||||
|
||||
Wat verwacht je dan?
Tevens topics samengevoegd.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
quickpwn 2.2
quickpwn gooit steeds na stap 2 itunes uit hoort het zo misschien dat het daardoor blijft hangen.
Ben radeloos als dat het geval is hoe kan ik dat verhelpen |
|
||||
|
||||
Citaat:
wat miss een oplossing kan zijn is .net framework 2.0 of hoger installeren, of service pack 2?
|
||||
|
||||
(als .netframework 2.0 niet geinstalleerd is dan start quickpwn helemaal niet op!)
Zet gewoon eerst fw 2.2 op je iPhone, dan iTunes afsluiten en dan pas quickpwn opnenen. Dat doe ik altijd |
|
|||
|
|||
allo keb een vraagske
legt mij da is uit hoe ge iphone moet jailbreaker legt da uit gemakkelijk en snel owki |
|
||||
|
||||
Beste Kokiko,
Ik verzoek je vriendelijk om even de zoekfunctie te gebruiken, staat al meerder malen uitgelegd, tevens post jij het verkeerde topic. |
|
|||
|
|||
ik zit met een probleem.
kan ik deze methode ook gebruiken om een ipod touch te jailbreaken of zal ik moeten verder zoeken naar een andere methode? ik weet hoe alles werkt bij een iphone maarja kan ik dit ook gebruiken bij een ipod touch graag zo vlug mogelijk antwoorden... CaRaMeLLo |
|
||||
|
||||
Die kan je niet jailbreaken (als het de 2e generatie is)
verder, je word echt niet sneller gehopen over het algemeen als je zinnen er bij zet als graag zo vlug mogenlijk antwoorden..... let daar dus even op aub! |
|
|||
|
|||
dus voor de tweede generatie is dit nog niet mogelijk
even wachten dan maar zeker toch bedankt en ik zal er op letten |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje:
wat is het verschil tussen quickpwn en jailbreak? ik heb die quickpwn gebruikt op men 2g 8gb moet ik hem nu nog jailbreaken? of is het gewwon het zelfde maar anders gezegt? |
|
||||
|
||||
Om een jailbreak te krijgen gebruik je quickpwn
Dit is de de tool om een jailbreak te krijgen. Jij hebt dus een jailbreak! |
|
|||
|
|||
alweer de king met het antwoord bedankt
profiel aangepast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Jailbreak | 354 | 25-11-09 18:21 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Jailbreak | 391 | 16-07-09 13:29 |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) | Destiny | Unlock | 80 | 04-07-09 14:36 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) | ArB | Jailbreak | 203 | 18-04-09 20:17 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) | Michael | Unlock | 254 | 21-11-08 16:09 |
|
|