Fout gemaakt bij unlocked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Houdt de shift toets (werkt onder Windows) ingedruk in iTunes en klik dan op herstellen. Dan kan je zelf een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
AAGEPAST, heb nu rechtermuisknop op iphone in itunes gedaan en vervolgens backup van reservekopie gedaan.. Ben benieuwd.. keep you posted Update: werk! al mijn instellingen zijn terug! enkel blijft hij hangen op het kopieren van brainchallenge.. Beetje jammer, denk dat ik deze nu wel kan annuleren Laatst gewijzigd door King1987; 24-12-08 om 09:21. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ok, ik heb dus het soortgelijke probleem. Ik heb ook al in een ander topic gepost, maar niet echt een simpel antwoord gekregen.
Ik heb werkelijk echt alles al geprobeerd. Ik heb mn Iphone 2 dagen, eerste wat ik deed is syncen met Itunes, stom natuurlijk, want aangezien hij gebreakjailt is, zit er nu weer een lock op. Ik had FW 4.2.1 maar nu blijft het scherm uiteraard in "connect to itunes" staan. Diverse programma's geprobeerd (snowbreeze, redsnow, pwnage tool, ireb, etc.) green poison en quickpwn nog niet geprobeerd. Ik beschik zowel over mac als windhoos. Heeft iemand een stappenplan voor mac en/of windhoos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: IOS4.2.1 iphone 3G zware fout gemaakt denkt ik | pinguin1302 | Jailbreak | 3 | 28-12-10 21:27 |
iPhone 3G: Stomme fout gemaakt? | Justevo | Unlock | 16 | 25-11-09 15:25 |
iPhone 1e gen.: blijft unlocked bij upgrade naar 3.1? | TvG | Unlock | 8 | 10-10-09 20:31 |
fout 69 bij syncronisatie | marc1987 | iTunes | 9 | 03-02-09 00:23 |
Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile? | sandertjah12 | Koopinformatie Nederland | 16 | 27-07-08 15:46 |
|
|