//

Fout gemaakt bij unlocked

Fout gemaakt bij unlocked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Houdt de shift toets (werkt onder Windows) ingedruk in iTunes en klik dan op herstellen. Dan kan je zelf een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-12-08, 00:59
JoriSsz JoriSsz is offline
• iOS 1.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: rotterdam
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Houdt de shift toets (werkt onder Windows) ingedruk in iTunes en klik dan op herstellen. Dan kan je zelf een firmware kiezen die op je Mac staat.
ok, en waar staan dan de backups die je gemaakt hebt (voordat ik de quickpwn toepaste?

AAGEPAST, heb nu rechtermuisknop op iphone in itunes gedaan en vervolgens backup van reservekopie gedaan.. Ben benieuwd.. keep you posted

Update: werk! al mijn instellingen zijn terug!

enkel blijft hij hangen op het kopieren van brainchallenge.. Beetje jammer, denk dat ik deze nu wel kan annuleren

Laatst gewijzigd door King1987; 24-12-08 om 09:21. Reden: Edit knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-12-10, 11:33
robvangenderen robvangenderen is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 36
Standaard

Ok, ik heb dus het soortgelijke probleem. Ik heb ook al in een ander topic gepost, maar niet echt een simpel antwoord gekregen.
Ik heb werkelijk echt alles al geprobeerd. Ik heb mn Iphone 2 dagen, eerste wat ik deed is syncen met Itunes, stom natuurlijk, want aangezien hij gebreakjailt is, zit er nu weer een lock op. Ik had FW 4.2.1 maar nu blijft het scherm uiteraard in "connect to itunes" staan. Diverse programma's geprobeerd (snowbreeze, redsnow, pwnage tool, ireb, etc.) green poison en quickpwn nog niet geprobeerd. Ik beschik zowel over mac als windhoos.
Heeft iemand een stappenplan voor mac en/of windhoos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: IOS4.2.1 iphone 3G zware fout gemaakt denkt ik pinguin1302 Jailbreak 3 28-12-10 21:27
iPhone 3G: Stomme fout gemaakt? Justevo Unlock 16 25-11-09 15:25
iPhone 1e gen.: blijft unlocked bij upgrade naar 3.1? TvG Unlock 8 10-10-09 20:31
fout 69 bij syncronisatie marc1987 iTunes 9 03-02-09 00:23
Iphone kopen-> Unlocked of bij t-mobile? sandertjah12 Koopinformatie Nederland 16 27-07-08 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.