iPhone unlock kaart service discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik zie al vele topic's gaan over unlock-kaarten, het gebruik hier van en welke al dan niet werkt. Ik heb er diverse aangeschaft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone unlock kaart service
Beste allemaal,
Ik zie al vele topic's gaan over unlock-kaarten, het gebruik hier van en welke al dan niet werkt. Ik heb er diverse aangeschaft (TurboSim, RebelSim, etc) echter tot nu toe zonder succes. Helaas heb ik (tot nog toe) dus slechts een dure iPod Touch. Mijn vraag is, zijn er mensen/bedrijven die een unlock kaart persoonlijk (willen) plaatsen? Het liefs omgeving Tilburg. Op deze manier weet ik dat het product dat ik aanschaf ook daadwerkelijk werkt.. Met vriendelijke groet, Sergey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde vraag want er zijn zoveel soorten.
|
|
|||
|
|||
Lijkt me een goed selling point voor elke serieuze aanbieder van dergelijke kaartjes.
De meeste consumenten zijn in een dergelijk geval zeker bereid wat meer te betalen en als het aangeboden product gewoon werkt zoals beweerd zou er verder ook geen probleem hoeven zijn.. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik een unlocksim van stopsimlock.nl en die werkt goed, simpel te installeren, en werkt gewoon goed.
|
|
|||
|
|||
Die verkopen de Rebel sim, maar onder een andere naam.
Het gaat mij echt om de complete service. Aanschaf en werkende krijgen van. Als een bedrijf in kwestie serieus is met zijn/haar dienstverlening zou dit geen probleem hoeven zijn. Met vriendelijke groet, Sergey |
|
|||
|
|||
unlock simkaarten slopen je netwerk:S
|
|
|||
|
|||
sim
Keb een kaartje van stopsimlock. Alles werkte behalve dat ik niet telefonisch bereikbaar was in de standby modus..
Paar dingen geprobeerd (van dit forum) maar nog geen bereik. Toen het simkaartje maar even opnieuw erin... En toen deed de unlock-sim het niet meer.. Nu dus een gesimlockte Iphone.. MOet ik nu weer zo n raar simmetje kopen of zijn er andere mogelijkheden (in toekomst..)..? TNX |
|
|||
|
|||
Als er mensen zijn die hem werkend geplaatst willen hebben, dan kan dat.
Dat komt bij mij regelmatig voor, zonder extra kosten overigens. |
|
||||
|
||||
Ik heb juist beter berijk... Alleen ben je je 3G kwijt. Ik heb thuis geen berijk alleen op de berg heel soms, nu altijd met de unlocksim.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke unlocksim gebruik je dan nu? Ik las elders dat je (toen nog?) geen bereik had met een turbosim?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik bedoel is dat niet al mijn klanten online bestellen, vaak komen ze ook langs om de bestelling af te halen. Indien gewenst, plaats ik de Rebel voor hen en stel een en ander in.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP aub, na unlock geen service? | Janx | Jailbreak | 4 | 30-03-11 13:11 |
iPhone 4: Unlock 01.59.00 regelmatig geen service | rushhour | Unlock | 3 | 08-11-10 18:53 |
iPhone 1e gen.: Unlock zonder AT&T sim-kaart | maurits_m | Unlock | 36 | 12-03-10 00:09 |
sim unlock kaart vraag | goofyboy1 | Unlock [archief] | 1 | 29-10-08 09:01 |
No Service, unlock probleem? | spotuufd | Unlock [archief] | 1 | 06-07-08 00:47 |
|
|