Unlock zonder AT&T sim-kaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de import van mijn iphone isde at&t sim-kaart verloren. Ik kan nu niet in itunes de phone activeren om verder te kunnen. Wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock zonder AT&T sim-kaart
Met de import van mijn iphone isde at&t sim-kaart verloren. Ik kan nu niet in itunes de phone activeren om verder te kunnen.
Wie kan mij aan een originele at&t sim-kaart helpen? alvast bedankt omg utrecht |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heej naam genoot, je hebt dat ding niet nodig want je kan hem tog niet gebruiken in NL. Als je hem jailbreaked (moet je hem eerst ff downgraden naar 1.1.1) dan kan je hem activeren zonder dat je dus een abbonement hoeft af te sluiten. Handig + goedkoop en dan alleen nog even wachten op de unlocker of een Hacksim kopen zoasl turbosim!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Gents,
Thanx voor reply. Ben toch een leek hier maar als ik via itunes aansluit krijg ik bericht in beeld dat niet correcte simkaart aanwezig is. Begrijp de rest v/d stappen om downgrade etc maar krijg hem niet geactiveerd in itunes kan dus niet downgraden...misschien ontbreekt het mij aa de commeon sense?? cheers |
|
||||
|
||||
Probeer deze eens ik denk dat het gewoon zal kunnen zonder sim kaart: https://forum.iculture.nl/f1/ip...r-1-1-1-a.html
|
|
|||
|
|||
heb alle stappen geprobeerd en ook met mijn NL sim maar werkt niet... Heb kennelijk toch originele nodig daarvoor daarna maakt t inderdd niet meer uit.
Iemand bereid mij zijn oude kaart te lenen/sturen?? thanx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maurits,
Als ik je vraag zo lees denk je dat als je een AT&T simkaart hebt, deze erin stopt en je Iphone het dan doet? (begrijp me niet verkeerd, maar moet dit weten om je verder te helpen).
|
|||
|
|||
at&t simkaart
@crunch
Ik heb alleen de at&t sim kaart nodig om itunes te activeren zodat ik kan downgraden naar 1.1.1 en de dan jailbreaken. Met mijn nederlandse sim geeft itunes aan dat hij niet kan openen en zonder simkaart doet hij ook niks. Wat ik ervan begrijp is dat als je de originele at&t kaart hebt deze activatie in itunes geraliseerd kan worden en daarna maakt het idd niks meer uit. thanx Laatst gewijzigd door maurits_m; 07-01-08 om 14:46. Reden: duidelijker |
|
||||
|
||||
Dit klopt niet. De AT&T kaart heb je niet nodig.
Activeren met de AT&T simkaart wil je ook liever niet geloof mij Dan zit je aan een abonnement met AT&T.... Downgraden doe je door de iPhone in DFU mode te zetten en dan te herstellen met de 1.1.1 firmware. Daarna geeft ie error 1015 wat normaal is. Laat hem normaal opstarten met iBrickr en je kunt jailbreaken en activeren met de appsnapp manier
|
||||
|
||||
Ik verplaats dit topic even.
Je kan in de Wiki kijken, daar staat de juiste handleiding tussen om je Iphone te Activeren en Jailbreaken. Weet je welke versie je hebt? |
|
|||
|
|||
iphone in itunes koppelen
Ja ik de firmware 1.1.2 en bootloader 4.6 niet de meest makkelijke zeg maar.
Wat mijn probleem is voor de duidelijkheid dat ik mijn otb 1.1.2 niet gekoppeld krijg aan itunes. Ik begrijp dat ik geen abbonement wil afsluiten, maar zonder originele simkaart (die ik dus niet meer heb) krijg ik itunes niet gekoppeld aan de iphone. Ik heb alles bekeken maar alle handleidingen en methodes beginnen met het koppelen aan itunes wat dus niet lukt bij mij.... |
|
|||
|
|||
@Maurits, welke foutmelding krijg je dan precies ?!
jailbreak heb je al gedaan toch ?! |
|
|||
|
|||
Ik heb dit zelfde probleem gehad. Bij mij werkte het door een normale simkaart te gebruiken met de simcode bij het aanzetten van de telefoon uitgeschakeld.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo ik ben mike, en ik heb een iphone 1.1.3. allen ik kan hem nog niet activeren zonder at&t.
kan iemand mij helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
kortom, lees, lees en lees nog meer voordat je begint. Alles wat je wilt weten is te vinden. Kleine hint: downgraden naar 1.1.1. Succes, Bulova
|
|||
|
|||
hallo
ik heb namelijk ook zelfde probleem als maurits, en ik heb gezocht bij wiki en kan nergens vinden, want moet dat At&t kaart hebben en anders gaat het niet verder wie kan me aub helpen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart | ejp | Unlock | 32 | 19-01-12 17:48 |
iPhone 3G: Jailbreak en unlocken zonder sim-kaart | xanderz94 | Unlock | 6 | 06-05-11 14:26 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
iPhone 3G: iPhone unlocken zonder sim-kaart | Tijss | Unlock | 3 | 21-05-10 20:29 |
iPhone: Jailbraek zonder sim kaart | dre007 | Jailbreak | 0 | 22-12-08 10:24 |
|
|