Unlock zonder AT&T sim-kaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) heb er nog wel 1 liggen hier, zit je ver van 010?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb er nog wel 1 liggen hier, zit je ver van 010?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een AT&T kaart natuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee had ik niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zet hem eerst maar eens goed in DFU, volgens mij probeer je maar wat in restore en dat gaat niet lukken zo. Kan je hem wel uit krijgen met de slider?
|
|
||||
|
||||
En waarom dan niet upgraden naar de laatste versie. Draait heel soepel en is gemakkelijk te unlocken. En ja het zou kunnen dat je voor firmware 1.1.3 je at&t simkaart nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
Heb hier ook een 2G 8gb die op 1.1.3 stond uit de U.S, maar simpel naar 1.1.4>2.0>2.0.2>2.1 geen AT&T kaart voor nodig gehad, alleen maar de WiKi volgen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Komt mij heeeel bekend voor, je ziet ook het serienummer, je moet in DFU komen en met pwnage upgraden naar 1.1.4>2.0 etc.
Je moet n.l helemaal geen serienummer zien voor je gaat restoren. Zet er eens een originele apple firmware up, dan gaat tie op slot>emergency call, leuke is dat je dan wel eindelijk kan uitzetten en in DFU komen met pwnage 2x10sec knoppen e.d en dan Michael's firmware erop knallen via iTunes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
al je vragen staan in de WiKi en hier op het forum, gewoon wat meer zoeken, heeft iedereen moeten doen hoor. Waar zit je precies dan? Er is anders vast wel iemand in de buurt die wil helpen, al moet je via dit forum al een eind komen lijkt mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kom uit omgeving eindhoven ook al woont iemand beetje ver ik zou wel langs willen komen, want dit is een groot probkleem en lukt egt niet om optelossen enz |
|
|||
|
|||
Hey Kastro,
Heb precies hetzelfde probleem.... Als je meer weer hoor ik het wel... Wilde van 2.0.1 naar 2.1 maar liep vast! Nu geprobeerd de 1.1.1 erop terug te zetten maar krijg ook foutmelding 20. Heb nu itunes 8 verwijderd en 7.7 terug erop kijken of ie t nu wel doet.... Iemand die een oplossing heeft?? |
|
|||
|
|||
1.1.1 firmware
Citaat:
hallo jij zeg naar firmware 1.1.1 gaan maar mijn iphone ondersteund dat niet |
|
|||
|
|||
K heb t zelfde probleem.... wie kan mij aub helpen....??
please..?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: unlocken zonder geldige Sim kaart | ejp | Unlock | 32 | 19-01-12 17:48 |
iPhone 3G: Jailbreak en unlocken zonder sim-kaart | xanderz94 | Unlock | 6 | 06-05-11 14:26 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
iPhone 3G: iPhone unlocken zonder sim-kaart | Tijss | Unlock | 3 | 21-05-10 20:29 |
iPhone: Jailbraek zonder sim kaart | dre007 | Jailbreak | 0 | 22-12-08 10:24 |
|
|