//

HELLPPP!! Update?

HELLPPP!! Update? discussie in Unlock forum; Hey ik heb een Iphone 2G 16GB.. Ik kon er niet mee op internet vond nooit een netwerk en na het lezen van de forum heb ik gewoon gerest met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 04-03-09, 19:04
canel canel is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 13
Standaard HELLPPP!! Update?

Hey ik heb een Iphone 2G 16GB..

Ik kon er niet mee op internet vond nooit een netwerk en na het lezen van de forum heb ik gewoon gerest met itunes dus alles gewoon op nul gezet..

NAdat ik dit gedaan heb ik was mijn iphone geblokkeerd ik kon alleen nog maar noodnummers bellen..

Na verder te lezen heb ik beslist om met quickpwn te unlocken maar na op de blauwe pijltje te klikken krijg ik een error nl. firmware error string.

Waaschijnlijk is dat omdat ik nu versie 1.00 ofzo heb.. Ik probeer nu te upgraden via Itunes maar dit lukt omdat ik hier het bericht krijg dat de sim-kaart in de IPhone niet word ondersteund..

En nu zit ik dus echt vast ik zit nu met mijn apple gsm kan er niet mee aanvangen echt erg .. Help plss..

Ook weet ik niet welke versie ik er nu onder heb?? 2.0?? 1.0?? echt erg yo..

Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 19:15. Reden: Edit knop gebruiken aub
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 17:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 17:23
Update Skrewcommon update niet!? Dirtyone Jailbreak apps en thema's 9 31-05-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.