HELLPPP!! Update? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door canel Ik heb die hier van de site afgehaald.. QuickPWn22 Heeft iemand miss. een link voor mij waar ik 'm kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is de verkeerde versie van Quickpwn. Voor firmware 2.2.1 moet je Quickpwn 2.2.5 hebben. Klik op de link 2 posten naar boven of die bij Abu
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door Pascal717; 10-03-09 om 20:35. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad. Ik had vandaag per ongeluk de iphone ook versmost,ikke in paniek en dan gezocht in google en dan zeer snel op een site terecht gekomen waar het meteen allemaal stap voor stap stond uitgelegd met foto's en al en de downloads stonden er al bij enz.... Het was mij meteen gelukt dus het is echt poepsimpel om naar 2.2.1 te krijgen . Ik had ook hetzelfde voor als die persoon hier dat simlocked gedoe enz.... Het duurt wel een tijdje,je mag zeker niet te snel denken tzal wel gedaan zijn,ik wachtte altijd lang genoeg,had ik dat niet gedaan mochtk herbeginnen. |
|
|||
|
|||
Dank je jongens het is me nu gelukt het lag dus inderdaad aan quicpwn..
Nu is hij alles aan' t installeren.. Eens zien of internet nu gaat werken maar dat weet ik pas straks als ik thuis ben.. Maar daar hoef ik toch niks voor te doen zeker geen installaties of instellingswijzigingen?? Wi-Fi vind hij altijd vanzelf toch? Laat jullie allemaal wel iets weten .. |
|
|||
|
|||
Ik kan op internet maar alleen als ik heel dicht bij mijn router ben.. Anders gaat dat niet en het ligt niet aan mijn router?? Waarom kan dat zijn?? Kan ik daar iets aan doen??
|
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd je netwerk instellingen te herstellen?
(Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerk instellingen) |
|
|||
|
|||
Ja heb ik al gedaan.. Echt raar.. Binnen een straal van 3 meter werkt mijn internet daarna niet meer.. Vind hij mijn router niet meer..
|
|
||||
|
||||
....of te laten vergeten?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heren/dames hartelijk bedankt voor de stappenplan! Ik had hetzelfde probleem en dankzij jullie is deze verholpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
Update Skrewcommon update niet!? | Dirtyone | Jailbreak apps en thema's | 9 | 31-05-08 19:23 |
|
|