RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die deze rebelsim (van stopsimlock.nl) met iphone 3.0 werkend heeft gekregen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zijn er mensen die deze rebelsim (van stopsimlock.nl) met iphone 3.0 werkend heeft gekregen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Met de rebel sim werkt hij alweer een tijdje perfect. Moet af en toe de rebel in een gewone gsm stoppen voor een paar minuten en het werkt weer. heb hem gehaald bij http://www.rebel-sim.nl/
|
|
||||
|
||||
En heb je 3.0?
|
|
|||
|
|||
De allernieuwste firmware, 72i, zou wel degelijk 3G ondersteunen? Iemand die dit kan bevestigen?
Draait toevallig iemand al 3.0 ?
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Omdat mijn T-Mobile abbo gister is ingegaan, biedt ik bij deze mijn Rebelsim te koop aan. Voor slechts € 5,- stuur ik heb naar je op mocht je interesse hebben. Alleen geen idee welke Firmware erop zit, ik heb hem nu bijna 4 maanden. Groet, Mart-in |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zie alleen het naam Rebelsim. Maar werkt TurboSim wel goed? want ik krijg binnenkort mijn iPhone en wil deze sim vrij hebben omdat ik op vakantie ga en daar een simkaart erin wil doen. Kijk op www.TurboSim.net |
|
|||
|
|||
Waarom niet wachten nog heel even op de unlock van Dev Team? Als je nog even geduld hebt, kun je de iPhone gewoon softwarematig unlocken en jailbreaken met QuickPwn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
**EDIT** en er gebeurt ook niks met je toestel als dr iets verkeerds gaat bij het unbricken? of hoe je het ook noemt, en ik kan het dus ook als beginner niveau apple iPhone? |
|
||||
|
||||
Dat wel, maar ik denk dat Apple het security hole zeker zal gaan dichten in een volgende iPhone firmware update, lijkt me logisch.
|
|
|||
|
|||
Gewoon deze site en site van DevTeam goed lezen, en vooral de waarschuwingen ter harte nemen over wanneer wel of niet upgraden. Dan komt het wel goed. Verder is het met QuickPwn niet moeilijk, stap voor stap volgen wat er staat. Goed lezen eerst is belangrijk. Er zijn sites zat waar goede instructies staan.
In ieder geval heb je dan meer succeskans als met simkaartjes zoals Turbo of Rebel. Die dingen werken bij mij wel, Rebel, maar bij anderen in mijn omgeving weer niet. In ieder geval je sim steeds op een andere GSM "voorprogrammeren" (zie handleiding), dat helpt het meest, als je toch met Rebel of Turbo wil werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
**Edit** t lijkt een beetje ingewikkeld omdat ik telkens meerdere namen hoor zoals; devteam, quickpwn, redsnow etc etc |
|
|||
|
|||
Ah ook mensen die problemen hebben met stopsimlock !
Zelf heb ik ook een slepende procedure gehad, en geen geld terug gehad. Had er na zo'n lange tijd geen puf meer voor. Dus heb gewoon voor een schappelijke prijs bij een concurent gekocht (www.simlockverwijderen.nu) en dit werkte meteen. Als er meer mensen zijn die problemen hebben met stopsimlock kunnen we misschien alle klachten bundelen en een rechterlijke procedure starten (of in ieder geval dreigen ermee) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|