//

RebelSim gekocht bij Stopsimlock

RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die deze rebelsim (van stopsimlock.nl) met iphone 3.0 werkend heeft gekregen?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 10-06-09, 20:16
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Zijn er mensen die deze rebelsim (van stopsimlock.nl) met iphone 3.0 werkend heeft gekregen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 11-06-09, 23:13
bobbyehv bobbyehv is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Met de rebel sim werkt hij alweer een tijdje perfect. Moet af en toe de rebel in een gewone gsm stoppen voor een paar minuten en het werkt weer. heb hem gehaald bij http://www.rebel-sim.nl/
  #243  
Oud 12-06-09, 07:09
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

En heb je 3.0?
  #244  
Oud 13-06-09, 10:44
goofke goofke is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

De allernieuwste firmware, 72i, zou wel degelijk 3G ondersteunen? Iemand die dit kan bevestigen?

Draait toevallig iemand al 3.0 ?
__________________
iPhone 3G ( FW : 2.2.1 // Modem: 2.30.03 -_> Unlocked by RebelSim! )
  #245  
Oud 13-06-09, 11:42
Mart-in Mart-in is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar Mart-in
Standaard

Beste mensen,
Omdat mijn T-Mobile abbo gister is ingegaan, biedt ik bij deze mijn Rebelsim te koop aan. Voor slechts € 5,- stuur ik heb naar je op mocht je interesse hebben.
Alleen geen idee welke Firmware erop zit, ik heb hem nu bijna 4 maanden.

Groet,
Mart-in
  #246  
Oud 21-06-09, 07:35
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Hallo,

Ik zie alleen het naam Rebelsim. Maar werkt TurboSim wel goed? want ik krijg binnenkort mijn iPhone en wil deze sim vrij hebben omdat ik op vakantie ga en daar een simkaart erin wil doen.

Kijk op www.TurboSim.net
  #247  
Oud 21-06-09, 11:45
Violienie Violienie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Waarom niet wachten nog heel even op de unlock van Dev Team? Als je nog even geduld hebt, kun je de iPhone gewoon softwarematig unlocken en jailbreaken met QuickPwn.
  #248  
Oud 21-06-09, 11:51
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Violienie Bekijk bericht
Waarom niet wachten nog heel even op de unlock van Dev Team? Als je nog even geduld hebt, kun je de iPhone gewoon softwarematig unlocken en jailbreaken met QuickPwn.
En mocht er iets met je toestel gebeuren kun je deze programmas herstellen en dan pas opsturen naar je garantie of verzekering, toch? dit verhaal haal ik er zn beetje uit, uit alles wat ik heb gelezen, ben nog nieuw in dit zaken..

**EDIT** en er gebeurt ook niks met je toestel als dr iets verkeerds gaat bij het unbricken? of hoe je het ook noemt, en ik kan het dus ook als beginner niveau apple iPhone?
  #249  
Oud 21-06-09, 11:53
kcaj's schermafbeelding
kcaj kcaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Oud-Vossemeer
Berichten: 34
Stuur een bericht via ICQ naar kcaj Stuur een bericht via MSN naar kcaj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Violienie Bekijk bericht
Waarom niet wachten nog heel even op de unlock van Dev Team? Als je nog even geduld hebt, kun je de iPhone gewoon softwarematig unlocken en jailbreaken met QuickPwn.
Dat wel, maar ik denk dat Apple het security hole zeker zal gaan dichten in een volgende iPhone firmware update, lijkt me logisch.
  #250  
Oud 21-06-09, 12:08
Violienie Violienie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

Gewoon deze site en site van DevTeam goed lezen, en vooral de waarschuwingen ter harte nemen over wanneer wel of niet upgraden. Dan komt het wel goed. Verder is het met QuickPwn niet moeilijk, stap voor stap volgen wat er staat. Goed lezen eerst is belangrijk. Er zijn sites zat waar goede instructies staan.

In ieder geval heb je dan meer succeskans als met simkaartjes zoals Turbo of Rebel. Die dingen werken bij mij wel, Rebel, maar bij anderen in mijn omgeving weer niet. In ieder geval je sim steeds op een andere GSM "voorprogrammeren" (zie handleiding), dat helpt het meest, als je toch met Rebel of Turbo wil werken.
  #251  
Oud 21-06-09, 12:13
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Violienie Bekijk bericht
Gewoon deze site en site van DevTeam goed lezen, en vooral de waarschuwingen ter harte nemen over wanneer wel of niet upgraden. Dan komt het wel goed. Verder is het met QuickPwn niet moeilijk, stap voor stap volgen wat er staat. Goed lezen eerst is belangrijk. Er zijn sites zat waar goede instructies staan.

In ieder geval heb je dan meer succeskans als met simkaartjes zoals Turbo of Rebel. Die dingen werken bij mij wel, Rebel, maar bij anderen in mijn omgeving weer niet. In ieder geval je sim steeds op een andere GSM "voorprogrammeren" (zie handleiding), dat helpt het meest, als je toch met Rebel of Turbo wil werken.
Dankjewel voor je reactie, ik wacht nu ff op vrijdag als ik mijn iPhone heb ga ik hiermee verder, ik ga pas 5 augustus op vakantie dus heb dan iets langer dan een maand de tijd voor..

**Edit** t lijkt een beetje ingewikkeld omdat ik telkens meerdere namen hoor zoals; devteam, quickpwn, redsnow etc etc
  #252  
Oud 09-04-10, 17:36
eidhovoo eidhovoo is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Ah ook mensen die problemen hebben met stopsimlock !

Zelf heb ik ook een slepende procedure gehad, en geen geld terug gehad. Had er na zo'n lange tijd geen puf meer voor.

Dus heb gewoon voor een schappelijke prijs bij een concurent gekocht (www.simlockverwijderen.nu) en dit werkte meteen. Als er meer mensen zijn die problemen hebben met stopsimlock kunnen we misschien alle klachten bundelen en een rechterlijke procedure starten (of in ieder geval dreigen ermee)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... stefmen Koopinformatie België 37 07-08-11 13:30
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart Xuerio Archief 2 24-11-09 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.