RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mart-in Bovenstaande al geprobeerd? Werkte bij mij helaas.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmm, het blijft sowieso een gepiel. Contact opnemen met Stopsimlock lost ook totaal niets op..
|
|
||||
|
||||
heel frustrerend allemaal.
Vanochtend werkte alles perfect! nu helemaal niets meer... |
|
|||
|
|||
Klopt, af en toe werkt het bij mij ook niet meer, krijg ik na een reboot ineens zo'n schermpje in beeld dat ik 'm op iTunes moet aansluiten. Als ik dan nog een keer reboot doet 'ie het wel weer gewoon, en staat er ineens in beeld dat de iPhone geactiveerd is.
en bij sommige punten in Nederland stopt hij met werken. Bijvoorbeeld met de trein van Leiden naar Schiphol, valt het signaal weg op één of andere manier. Weer gereboot en alles (weer werkend). Kom ik Utrecht binnenrijden, weer geen signaal. Helaas pindakaas Alleen beter dat m'n T-Mobile abbo bijna ingaat, geen problemen meer |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een Rebelsim besteld uit duitslands. Ze hebben hier over een software versie van 27-03-2009 V61en als kijk bij stopsimlock hebben ze over een versie dd 16-02-2008 -V61i.
Alleen Stopsimlock heeft over Iunlock en op de website waar ik het besteld heeft over Rebelsim en over eenGevey. Is die van Stopsimlock.nl ook daadwerkelijk een Rebelsim? Krijg die van uit duitsland van de week binnen dan maar eens gaan testen. Laatst gewijzigd door Phylax1; 01-04-09 om 17:19. |
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet is die van Stopsimlock een Rebel ja, ben wel benieuwd naar je bevindingen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag de Rebelunlock kaart ontvangen en deze in de Iphone gedaan; alles werkt in principe, bellen etc. Helaas alleen het smsen niet, weet iemand een oplossing daarvoor?
Ik heb firmware 2.2.1 en modemfirmware: 02.30.03 Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Handig als je je provider er bij vermeld.
|
|||
|
|||
Deze is Vodofane, maar volgens mij is het probleem al verholpen, ik ontving zojuist een SMS (ik heb namelijk 3G uitgezet). Kan het kloppen dat dit het probleem was?
|
|
|||
|
|||
Heb eergister ook een rebelsim bestelt. Deze zal vandaag waarschijnlijk komen. Ik ga hem proberen met vodafone en HI dus ben benieuwd (hoelang) het werkt.
Zal mijn bevindingen hier neerzetten. |
|
|||
|
|||
bij mij doet hij het voor de rest wel.
ik heb alleen geen 3g, dat is dan wel weer jammer. hij valt wel om de 2 dagen ongeveer een keer weg, dan ga je een beetje klooien met flight modus tot hij zegt geen netwerk meer, dan zet je hem uit en dan ga je weer klooien met flight modus tot hij zegt fout met simkaart of ongeldige simkaart ofzo, dan zet je hem weer uit en aan en dan verbind hij hem.. ik heb een hi abbonement ik hoop dat 3g het nog een keer gaat doen met een nieuwe firmware of dat yellowsnow met 3.0 met een unlock komt |
|
|||
|
|||
Ik krijg de rebelsim & vodafone simkaart niet in m`n Iphone...
What to do? Ik heb een Iphone 3G |
|
|||
|
|||
Als het goed is moet hij passen, in het begin kreeg ik 'm ook niet dicht, maar ik was blijkbaar te voorzichtig. Zorg wel dat je de kaartjes goed in het 'laatje' hebt liggen. Eerst de Rebel, daarna de eigen kaart erop. Zou moeten passen
|
|
|||
|
|||
Ik was ook nogal voorzichtig, maar al duw ik nog zo hard, hij blijft er een klein stukje uitsteken.. en de Iphone pakt hem dus ook niet.
|
|
|||
|
|||
Zijn de simkaart en de Rebelsim wel even groot? Vreemd dat het niet past, zou toch geen probleem moeten geven..
|
|
|||
|
|||
Ik vind het inderdaad raar.. ik heb verschillende filmpjes bekeken en iedereen klikte hem er zo in.. ik kan drukken wat ik wil, maar wil niet verder! Qua oppervlakte zijn de Vodafone kaart & rebelsim even groot..
|
|
|||
|
|||
De Rebel-Sim's kunnen wel wat hebben, de iPhone sim-tray ook. Als alles goed opelkaar zit, kun je hem er zo in duwen. Als dit wat lastiger gaat, probeer dan de simtray richting het scherm te trekken terwijl je hem erin stopt.
Succes |
|
|||
|
|||
Ik kan zo hard duwen als ik wil, maar krijg hem niet verder ..
Heeft niemand zulke problemen ondervonden? |
|
|||
|
|||
Bij de meeste iPhone's kun je ze er zo in klikken...
Weet je zeker dat de chip naar de onderkant gericht is? Dus niet naar het scherm... Anders de netwerksimkaart met een nagelvijltje een klein beetje schuren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoel je met stukje schuren? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|