RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dutchskill Ik ga toch maar de legale unlock kopen van T-mobile.... Dit werkt gewoon totaal niet stabiel waar ik me verschrikkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dan ben je in 1x van alle ellende af en kan je in het vervolg zonder zorgen updaten Goed besluit!
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen jammer dat het zo achterlijk veel moet kosten Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-04-09 om 17:57. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
EN als je Iphone simlock vrij is moet je quickpwn gebruiken en als je Iphone een simlock heeft dan moet je custom firmware gebruiken toch..? Wat moet ik dan kiezen als ik de legale unlock heb? En ik zit verder niet aan een abbo voor mijn Iphone (gekocht via marktplaats) dus kan ik dan eigenlijk wel de unlock aanvragen? Heel erg bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En weet iemand nog antwoord op mijn andere vraag? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja, is dat eenvoudig te doen? |
|
|||
|
|||
ja, dat is zeer eenvoudig te doen.
programma installeren binnen 2 minuten. rebel sim met de "dummy"sim in die programmer, programma openen. klikken op een knopje, en binnen een minuut is hij geflasht |
|
|||
|
|||
Rebel sucks!
Hey, ik heb ook zo'n kaart aangeschaft. Ik kan niet anders zeggen dan: " geld weggegooid"... advies: niet kopen. Het is absoluut geen structurele oplossing.
|
|
|||
|
|||
Oke Maar klopt het dat die v63i nog niet beschikbaar is? Zo wel, waar kan ik die vinden?
|
|
|||
|
|||
plaats je probleem, misschien kunnen de leden van iPhoneclub je helpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BS werkt hier toch ook perfect!? Je zal iets niet goed doen Laatst gewijzigd door King1987; 19-04-09 om 23:27. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 2.2.1 met Rebelsim
Provider: Proximus Alles werkte prima, tot ik eventjes toevallig de 3G functie aanzette. Plots kreeg ik meldingen van geen simkaart, geen service. Simkaart eruit gedaan, in een andere gsm gestoken, allemaal geen baat. Ik krijg telkens de eerste keer verbinding met het netwerk voor ongeveer 30 seconden, daarna telkens: geen service of geen simkaart. Oplossing ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had precies hetzelfde probleem, alleen heb ik het nu voor elkaar dat hij het doet, maar alleen het internet doet het niet... kan iemand mij helpen om het internet voor elkaar te krijgen? ik betaal nu 10 euro per maand en ik kan er niks mee...
|
|
|||
|
|||
Ik heb (Bijna) hetzelfde probleem. Alleen ik kan bellen en gebelt worden en smsen dmv de rebel simkaart. Het enige dat mij dwars zit is het internet. Ik heb een internet abbonement bij mijn t mobile 150 abbonement. Alleen ik kom niet op internet. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet regelen?
|
|
|||
|
|||
de APN settings instellen als ik het goed heb, deze staan hier:
www.simlockvrij.nu/apn.pdf |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna inderdaad de APN gegevens instellen. Let wel: je hebt hier versie 64 voor nodig ! Laatst gewijzigd door kcaj; 20-04-09 om 00:09. |
|
|||
|
|||
Rebelsim besteld op 9 april, direct betaald met iDEAL. bij stopsimlock.nl Ik heb tot op heden NIETS onvangen. Is dit bedrijf een oplichtersbende?
Moet ik wachten? 2 emails onbeantwoord tot nu toe. Storneren? Geen van deze bedrijven heeft een telefoonnummer, ik vind het maar een vage boel worden... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|