RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) oke. Zou je mij een link kunnen sturen waar jij hem vandaan hebt? dan weet ik tenminste zeker dat hij het doet......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oke. Zou je mij een link kunnen sturen waar jij hem vandaan hebt? dan weet ik tenminste zeker dat hij het doet...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb contact gehad met info@simlockvrij.nu Misschien dat je daar een mailtje heen kan sturen met je probleem. Succes! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een rebelsim samen met een MobileVikings (Base) simkaart.
En EDGE wil maar niet werken hiermee. Ik heb alle stappen correct gevolgd! |
|
|||
|
|||
Heb sinds gisteren mijn HI abo dus weer werkend in mn iPhone via de rebelsim. Heb alleen het idee dat ik smsjes soms later ontvang dan dat ze gestuurd zijn. Als ik dan bijvoorbeeld bel met iemand, krijg ik opeens een of meerdere smsjes binnen. Gelukkig is dit niet altijd zo en komen ze ook wel direct binnen, maar vind het toch wel een beetje storend.
Iemand die met hetzelfde probleem zit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist de rebelsim binnen gekregen via Rebel-sim.nl
Hij detecteerd het Hi netwerk 3 seconden bereik , vervolgens schakeld die zich weer uit en staat er vervolgens weer zoeken , enzo blijft het maar doorgaan dan weer geen service dan weer bereik en dan weer hetzelfde probleem ik heb inmiddels alles geprobeerd maar niets mag baten !!! HELP ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je EDGE en 3G aan of uit staan? Misschien ligt het daaraan? |
|
|||
|
|||
Die rebelsim, hoe krijg je die erin? Mijn HI-Sim en rebelsim zijn samen veel te dik :? Dat kleine chipje blijft hangen, waardoor ik niet door kan duwen. En als ik te hard duw breekt dat chipje denk ik...
|
|
|||
|
|||
Heb je wel de no-cut versie?
Misschien helpt een beetje knippen? |
|
|||
|
|||
Ja de no-cut versie. Maar hij is net een paar milimeter te dik. Ik probeer hem wel even te schuren.
Hij zit erin, maar hij blijft zoeken. Kan dat te maken hebben met een jailbreak? Net nu ik dit typ heb ik verbinding en valt hij ook net weer weg... Gek iets... Ik heb steeds even vol bereik en ook het rondje van KPN. Waar kan dit nog aan liggen? Laatst gewijzigd door King1987; 28-04-09 om 11:48. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik dus ook net weer een andere rebelsim aangeschaft en nogsteeds hetzelfde probleem met HI 5 sec signaal dan valt die weer weg en zo blijft het maar doorgaan om gek van te worden !
|
|
|||
|
|||
Ik ga dat ding ook mooi terugsturen. De mooie verhalen op de site maken ze in elk geval niet waar. Ook dat je hem opgestuurd krijgt in een enveloppe, ipv de doos die je zie op de site Denk niet dat ik het nog werkend krijg.
|
|
|||
|
|||
zojuist contact gehad met de vorige iphone bezitter , die heeft hem officeel gekregen bij T-mobile hij gaat morgen voor mij bellen , om hem via hun te laten unlocken ik ben het echt zat met die Rebel simkaarten inmiddels al 3 kaarten getest en ze werken allemaal voor geen meter met mijn HI kaart !
Dan maar 120 euries ligter ! , maar dan wel een unlockte iphone. |
|
|||
|
|||
Zo ik heb zojuist een simunlock aangevraagd met een prepaid kaart met 120 euro. Werk zelf bij T-Mobile dus kon het uiteindelijk voor 100 euro doen. Beter dan dat gezeik met die rebelsim. Die gaat dan ook mooi terug, iemand daar ervaringen mee bij stopsimlock?
|
|
|||
|
|||
@ Snippertje, doen ze dit ook met geïmporteerde (USA) iPhones?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon een antwoord van "neen" is voldoende hoor... met arrogantie is hier niemand mee geholpen...
|
|
|||
|
|||
Zojuist mijn iphone laten unlocken door T-Mobile eindelijk een functionele Iphone inplaats van een half werkende gare Ipod xD
|
|
|||
|
|||
Nee kan inderdaad niet
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|